Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

automatyzacja marketingu

  • Kiedy wprowadzić w firmie automatyzację marketingu

    Marketing automation świadczy nie tylko o poważnym podejściu do klienta. To także znak czasów, bez którego nie ma mowy o wejściu do pierwszej ligi i podążaniu za najnowszymi trendami technologicznymi. Poza tym to, co najważniejsze, automatyzacja marketingu daje pełny wgląd w aktywność klienta, bez potrzeby śledzenia jego poczynań 24 godzin na dobę. W tym czasie można zająć się czymś innym, lub zwyczajnie odpocząć. Dlaczego warto wprowadzić to rozwiązanie do Twojej firmy? Przekonajmy się razem  więcej
    02-07-2021, 10:55, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Automatyzacja marketingu - co to znaczy?

    W każdej dziedzinie można zauważyć automatyzację działań, nawet w prowadzeniu marketingu. Jednak automatyzacja marketingu, nazywana też marketing automation to rozwiązanie, które wciąż nie jest jasne lub też ma negatywny wydźwięk. Jeszcze kilka lat temu było popularne pozycjonowanie przez automatyczne wrzucanie postów o tej samej treści na różne fora internetowe. Takie automatyczne działanie sprawiło więcej kłopotów niż korzyści, a nawet doprowadziło do nałożenia blokad na wiele stron internetowych. A jak działa automatyzacja w marketingu?  więcej
    13-02-2019, 08:35, Komunikat firmy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)