Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

amplifying internetowy

  • Nawet 20 tys. zł za komentarze w sieci


    hidesy @ istockphoto.com
    Internauta zachwycony jakimś produktem lub usługą? Uważaj! Może być fałszywy - wynajęty bezpośrednio przez firmę albo agencję PR. Wychwalając w sieci produkt lub usługę na ich zlecenie, może zarobić nawet 20 tys. zł.  więcej
    02-12-2010, 11:35, Dziennik.pl, Pieniądze
  • Marketing szeptany czy raczej szemrany?


    © Renee Jansoa - fotolia.com
    Kampanie marketingu szeptanego szturmem zdobyły polski rynek reklamowy. Są jednak coraz częściej postrzegane jako nieetyczne i ryzykowne. Na czym polega prawdziwy marketing szeptany i co zrobić, aby nie zamienił się w marketing szemrany?  więcej
    27-04-2010, 23:45, Katarzyna Szczurek, IPO.pl,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)