Agnieszka Zarzycka

  • Social selling wzmacnia sprzedażową moc

    Biznesowe spotkania przy kawie odchodzą do lamusa. Dziś i klienci i handlowcy żyją pod dużą presją wyniku i czasu. Poszukiwanie nowych okazji sprzedażowych przypomina „głuchy telefon”. O ile metoda ta sprawdzała się niejednokrotnie w przeszłości, o tyle jej bezosobowy, anonimowy wręcz charakter, nie sprawdza się w cyfrowym świecie, w którym wiemy o sobie wszystko dzięki stale zyskującym na popularności mediom społecznościowym.  więcej
    08-11-2018, 21:26, Monika Zasada, Biznes, Finanse i Prawo
  • Przyszłość systemów CRM

    Główne czynniki, które wpływają dzisiaj na rozwój systemów CRM, to technologia, coraz większe oczekiwania klientów oraz zmiana charakterystyki demograficznej i zachowań pracowników. Biorąc pod uwagę wymienione wyzwania, w którym kierunku te systemy zmierzają? Przedstawiamy pięć kluczowych trendów, które kształtują dziś przyszłość rozwiązań CRM/Customer Experience (CX).  więcej
    01-06-2018, 22:30, Nika, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)