Europejska firma oferująca technologie do zarządzania emisją reklam - Smart AdServer (SAS) - poinformowała o planach wejścia na rynki Europy Środkowej i Wschodniej. Firma właśnie rejestruje swoje przedstawicielstwo w Polsce. więcej
Telewizyjny serwis Grupy Infor wprowadzi na swoich stronach platformę Multiscreen.TV - poinformowali przedstawiciele producenta rozwiązania, firmy Comtica. Rozwiązanie to umożliwia zarządzanie treściami i reklamami wideo w serwisach internetowych. więcej
W wyniku wygranego przetargu AdOcean zdobył pierwszego klienta na rynku rumuńskim. Jest nim Neogen, właściciel portali społecznościowych, portali pracy z Europy Środkowo-Wchodniej, zajmujący się także marketingiem online. więcej
Openads, popularny system do emisji reklam na stronach, został przemianowany na OpenX, a wkrótce zamierza uruchomić hosting z OpenX dla webmasterów więcej
24-02-2008, 22:40, Krzysztof Gontarek, Technologie
Niedostępny do tej pory w Polsce system Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego wkrótce pojawi się w polskich sieciach reklamowych. Ad.net, ARBOmedia oraz IDMnet będą dzięki temu korzystać z jednej bazy profili internautów. więcej