Gigant z Redmond udostępnia klientom biznesowym platformę reklamową typu Real Time Bidding.
reklama
Jak wspominaliśmy w lutym, preferencje dotyczące form kampanii reklamowych praktycznie się nie zmieniły. Choć jeśli chodzi o reklamy w sieci, Google jest tu swego rodzaju wzorem, Microsoft nie ma zamiaru tylko bezczynnie się przyglądać.
Jak czytamy na blogu Microsoftu, firma uruchomiła platformę Microsoft Advertising Exchange, która ma być odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie światowego rynku dotyczącego reklamy displayowej.
W odróżnieniu od Google, Microsoft nie budował całości w oparciu o swoje własne technologie, lecz skorzystał z rozwiązań startupa AppNexus. Platforma chce pozwolić klientom na wykorzystanie nowych metod targetowania i optymalizacji sprzedaży reklam.
Jest to bardzo dobra wiadomość dla reklamodawców, gdyż tego typu konkurencja zwykle korzystnie wpływa na ceny. Z drugiej strony, na wojnie cenowej mogą stracić także sami wydawcy.
Microsoft już wcześniej kupił firmę AdECN, jednak nie powstał w związku z tym, żaden interesujący projekt. Zamiast tego gigant z Redmond przyznał, że oparł całość o AppNexus, które nabył w lipcu 2007 za 850 milionów dolarów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|