Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

AdReport: reklamy w lutym praktycznie bez zmian

18-03-2011, 16:26

Preferencje kampanii reklamowych niewiele się zmieniają. Nadal najczęściej stosowaną formą jest billboard, a swoją aktywność zwiększyło kilkanaście firm – wynika z raportu AdReport.

robot sprzątający

reklama


W lutym br. największą popularnością cieszyła się forma billboardu, która stanowiła połowę wszystkich reklam. Prawie 1/3 stanowiła forma Rectangle, a co dziesiąta to Skyscraper. Najrzadziej stosowano formy Layer, Expand i pozostałe.

>> Czytaj też: Schyłek bannerów reklamowych

AdReport za luty: Luty ponownie był okresem wzmożonej aktywności w branżach telekomunikacyjnej i wydawniczej
fot. AdReport - AdReport za luty: Luty ponownie był okresem wzmożonej aktywności w branżach telekomunikacyjnej i wydawniczej
Luty ponownie był okresem wzmożonej aktywności w branży telekomunikacyjnej i wydawniczej. Firmy z tych gałęzi zleciły najwięcej kampanii reklamowych (odpowiednio 20% i 14%). Bardzo słabo, bo tylko 1% wszystkich kampanii reklamowych stanowiły produkty z kategorii odzież i dodatki, choć w stosunku do poprzedniego badanego okresu jest to wzrost o 0,25%.

:[SONDA]: Różnice pomiędzy kampanią reklamową, a faktycznym pojawieniem się reklamy na konkretnej stronie internetowej nie są znaczące. Tylko w kategorii finansów udział procentowy wynosi nieco ponad 26%. W lutym pojawiło się mniej reklam dotyczących motoryzacji i komputerów.

>> Czytaj też: Skype wkrótce z reklamami

Swoją aktywność reklamową w sieci w lutym zwiększyło kilkanaście firm, m.in. Groupon (wzrost o 34%), mBank (31%), Mars Polska (30%), L'oreal Polska (26%), UNILEVER Polska (25%) oraz Alior Bank (25%). Spadek intensywności o ok. 15% zanotował PKO Bank Polski i Gruper.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *