Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

W wyniku wygranego przetargu AdOcean zdobył pierwszego klienta na rynku rumuńskim. Jest nim Neogen, właściciel portali społecznościowych, portali pracy z Europy Środkowo-Wchodniej, zajmujący się także marketingiem online.

AdOcean to firma należąca do Grupy Gemius, która od 2004 roku specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanych technologii adserwerowych. Jej sztandarowy produkt - AdOcean - to technologia do zarządzania, analizowania i emisji reklam w internecie, zintegrowana z systemem monitorowania kampanii gemiusDirectEffect.

Firma, dzięki współpracy m.in. z Adnet, WebGround Group, Centrum Cz, Vodafone czy Delfi, jest już obecna na 11 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. W Rumunii swoją działalność AdOcean rozpoczął od 1 maja br.

- Rumuński internet rozwija się bardzo szybko. Dowodem na to są statystyki, które pokazują, że w 2000 roku zaledwie 3,6% społeczeństwa korzystało z internetu. Dziś ta liczba jest 
o wiele większa i wynosi 36%. Wraz ze wzrostem liczby użytkowników rozwijają się firmy internetowe. Za tym idą coraz większe wydatki na reklamę online, które w 2008 roku wyniosły 18 mln euro - wyjaśnia zainteresowanie tym krajem Catalin Emilian, Country Manager w AdOcean.

Rynek rumuński AdOcean chce zdobywać, rozpoczynając w pierwszej kolejności współpracę z kilkoma firmami z pierwszej dziesiątki. To pozwoli nam osiągnąć dobrą pozycję na rynku oraz zdobyć zaufanie do naszego produktu. W dalszej perspektywie skupimy się na podejmowaniu współpracy 
z mniejszymi podmiotami - mówi Andrzej Purchla, Executive Director AdOcean.

Kolejne stretegiczne cele na ten rok to wejście na rynki Bułgarii i Chorwacji.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: AdOcean