Telewizyjny serwis Grupy Infor wprowadzi na swoich stronach platformę Multiscreen.TV - poinformowali przedstawiciele producenta rozwiązania, firmy Comtica. Rozwiązanie to umożliwia zarządzanie treściami i reklamami wideo w serwisach internetowych.
Telewizyjny serwis Infor.TV zawiera ponad 1200 materiałów w postaci newsów i relacji, porad eksperckich z zakresu gospodarki, prawa i finansów. Teraz do zarządzania treściami wideo Grupa Infor będzie wykorzystywała platformę stworzoną przez Comtica.
- O wyborze Multiscreen.TV zadecydowała przede wszystkim możliwość umieszczania playerów w dowolnym miejscu serwisu z indywidualną grafiką, rozbudowane statystyki i nowatorski sposób zamieszczania multimedialnych form reklamowych. Naszym klientom będziemy mogli teraz oferować reklamy wideo indywidualnie dobrane do profilu grupy docelowej - podkreśla Ilona Aleksandrowicz z Infor.pl.
Zarządzanie serwisem mają ułatwić rozbudowane statystyki, pozwalające precyzyjnie określać oglądalność poszczególnych klipów. Multiscreen.TV będzie przydatny w zarządzaniu dłuższymi materiałami, m.in. projektem webinaria – wirtualnymi wykładami biznesowymi prowadzonymi przez ekspertów Infor i PricewaterhouseCoopers.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|