VR

  • Polska gra VR na szczycie

    Gra The Wizards, powstała w gliwickim studio, znajduje się w czołówce gier VR na platformie Steam. Na czym polega jej magia?  więcej
    17-09-2018, 18:43, Nika, Internauci
  • Czy rozszerzona rzeczywistość może stać się polską specjalnością?


    Kogifi
    W sierpniu polski akcelerator startupów nabył akcje niemieckiej spółki. Ten krok umożliwi inwestorowi wejście na nowy rynek, jak również pozwoli na rozszerzenie jego portfolio o perspektywiczne technologie AR i VR. Dzięki połączeniu wiedzy specjalistów z obu krajów, udało się już opracować rozwiązanie przenoszące obiekty do rozszerzonej rzeczywistości w dwie godziny.  więcej
    16-08-2018, 16:04, Nika, Technologie
  • Rewolucja technologiczna w branży hotelarskiej


    Photobank gallery / Shutterstock.com
    Robot w roli konsjerża, pokój obsługiwany za pomocą smartfona, wirtualna wizyta w hotelowych wnętrzach czy pomoc elektronicznego asystenta w wyszukiwaniu informacji o miejscowych atrakcjach to wyznaczniki zapoczątkowanej już transformacji technologicznej w światowym hotelarstwie. Poznajmy lepiej nowe trendy technologiczne w tej branży.  więcej
    27-07-2018, 16:48, Nika, Technologie
  • Od ciekawostki do standardu. Rynek wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości wciąż rośnie


    źródło: oculusvr.com
    Pojawiające się współcześnie nowe technologie, systematycznie ulepszane, osiągające poziom uznawany jeszcze kilkanaście lat temu za adekwatny dla filmów science fiction, radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków. Wirtualna rzeczywistość (VR) i rozszerzona rzeczywistość (AR) to przykłady nowych technologii, które silnie kształtują działania podmiotów rynku.  więcej
    11-07-2018, 09:37, Łukasz Kryśkiewicz, Technologie
  • Szkolenia żołnierzy i przymierzalnie strojów. Gdzie stosuje się wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość?


    Tylko
    Pojawiające się współcześnie nowe technologie, systematycznie ulepszane, osiągające poziom uznawany jeszcze kilkanaście lat temu za adekwatny dla filmów science fiction, radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków. Wirtualna rzeczywistość (VR) i rozszerzona rzeczywistość (AR) to przykłady nowych technologii, które silnie kształtują działania podmiotów rynku.  więcej
    10-07-2018, 08:01, Łukasz Kryśkiewicz, Technologie
  • Co to jest wirtualna i rozszerzona rzeczywistość?


    betto rodrigues / Shutterstock.com
    Pojawiające się współcześnie nowe technologie, systematycznie ulepszane, osiągające poziom uznawany jeszcze kilkanaście lat temu za adekwatny dla filmów science fiction, radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków. Wirtualna rzeczywistość (VR) i rozszerzona rzeczywistość (AR) to przykłady nowych technologii, które silnie kształtują działania podmiotów rynku.  więcej
    09-07-2018, 07:42, Łukasz Kryśkiewicz, Technologie
  • Energia dla przyszłości, czyli o tym kto inwestuje w startupy


    Stmool / Shutterstock
    GK PGNiG współpracuje obecnie z 18 startupami. Młode firmy dzięki innowacyjnym pomysłom pomagają spółce Skarbu Państwa na tyle skutecznie, że w planie jest nawiązanie ścisłej współpracy z kolejnymi, a centrum startupowe InnVento stworzone przez dostawcę energii czeka na zgłoszenia nowych firm z dobrymi pomysłami.  więcej
    18-05-2018, 23:23, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Nowe rozwiązanie widzenia komputerowego w portfolio sztucznej inteligencji Intela

    Intel wprowadza na rynek nową jednostkę przetwarzania obrazu (VPU) Movidius Myriad X. To kolejny krok w rozwoju kompleksowej oferty rozwiązań sztucznej inteligencji (SI) Intela. Myriad X pozwoli na wykorzystanie autonomicznych funkcji w wielu kategoriach produktów, np. w dronach, rozwiązaniach z dziedziny robotyki, rzeczywistości wirtualnej, czy inteligentnych kamerach.  więcej
    29-08-2017, 15:04, Aleksandra Bojanowska, Technologie
  • Powstaje pierwsza polska wielokierunkowa bieżnia VR

    Warszawska spółka Disco WTMH, która stoi za największym w Polsce centrum wirtualnej rzeczywistości – DISCO:VR rzuca wyzwanie światowym gigantom świata VR. Ekipa, na czele której stoi Bogumił Jankiewicz, twórca sieci Bobby Burger, rozszerza działalność o produkcję VR-owych kontrolerów ruchu. Od 16 sierpnia można testować dwa pierwsze prototypy bieżni VR – DISCO 1.6.  więcej
    24-08-2017, 09:06, Marcin Kuchno, Technologie
  • VR Crane Master - polski software house przeciera szlaki na rynku gier VR


    Nawanon / Shutterstock
    Od wielu miesięcy pasjonatów gier komputerowych na całym świecie elektryzują informacje dotyczące coraz szybciej rozwijającej się technologii VR (z ang. - virtual reality). Pozwala ona użytkownikowi w parę chwil przenieść się do świata wirtualnej rzeczywistości - wystarczy wyposażyć się w specjalne gogle.  więcej
    23-08-2017, 05:14, kf, Technologie
  • Pierwsze kino VR w Polsce

    Wirtualna rzeczywistość wkracza do polskich kin. Warszawa będzie pierwszym miastem w Polsce i jednym z pierwszych w Europie, które dzięki smartfonom Samsung Galaxy S8 oraz goglom Gear VR, umożliwi mieszkańcom oglądanie seansów w technologii VR. W ramach współpracy firm Samsung oraz sieci Multikino Polska, miłośnicy filmów i wirtualnej rzeczywistości odwiedzający Multikino Złote Tarasy, będą mogli obejrzeć kilkanaście produkcji filmowych w 360 stopniach. Pierwsze seanse wystartowały już 4 sierpnia.  więcej
    07-08-2017, 16:42, ip, Technologie
  • The Farm 51 Group S.A. pozyskuje ponad 4,2 mln zł z publicznej emisji obligacji

    Polski producent gier komputerowych oraz aplikacji Virtual Reality i Augmented Reality notowany na rynku NewConnect zakończył publiczną ofertę obligacji przydzielając papiery dłużne o łącznej wartości emisyjnej ponad 4,2 mln zł.  więcej
    17-02-2017, 09:19, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • VR – nowy trend w reklamie?

    Branżowe prognozy na 2016 rok zdecydowanie wskazywały nadejście trendu Virtual Reality (wirtualnej rzeczywistości). Przewidywane tendencje jednak nie zawsze się sprawdzają – zdarza się, że nadzieje roku, po paru miesiącach zamieniają się w największe porażki w branży. VR ma jednak duży potencjał, który już teraz wykorzystują zagraniczni marketerzy. Wirtualna rzeczywistość powoli podbija także polski rynek.  więcej
    13-07-2016, 11:38, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Wirtualna rzeczywistość może (nie) wybuchnąć w 2016 roku


    betto rodrigues / Shutterstock.com
    Wiosną tego roku pojawią się oczekiwane produkty z obszaru wirtualnej rzeczywistości. Dziesiątki firm chcą zarabiać na tym rynku, ale wciąż są pewne bariery. Nie każdy z nas posiada komputer gotowy na najlepsze wrażenia, a poza tym istnieje ryzyko rynkowego falstartu.  więcej
    04-01-2016, 09:27, Marcin Maj, Technologie
  • Nowy Gear VR za 99 dolarów. To wirtualna rzeczywistość dla mas?

    Gear VR to zestaw wirtualnej rzeczywistości napędzany smartfonem. Samsung pokazał konsumencką wersję urządzenia, która niebawem pojawi się na rynku.  więcej
    25-09-2015, 09:39, Marcin Maj, Technologie
  • Polska w czołówce krajów tworzących trójwymiarowe aplikacje


    Nawanon / Shutterstock
    Przybywa firm oferujących rozwiązania z zakresu wirtualnej rzeczywistości. Trójwymiarowe aplikacje, które obrazują rzeczywistość, zamawiają firmy deweloperskie, przedsiębiorstwa telekomunikacyjne, a nawet urzędy.  więcej
    30-08-2015, 12:15, NEWSERIA, Biznes, Finanse i Prawo
  • HoloLens leci w kosmos. Stworzy "mieszaną rzeczywistość" dla astronautów


    NASA
    Okulary HoloLens wyświetlające wirtualne hologramy trafią na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Jest to element znacznie szerszej współpracy Microsoftu i NASA w obszarze zastosowania tzw. komputerów holograficznych w podboju kosmosu.  więcej
    26-06-2015, 09:09, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Oculus pokazał gotowy zestaw VR z kontrolerem Oculus Touch


    Oculus
    Zestaw wirtualnej rzeczywistości od Oculusa ma się pojawić w pierwszym kwartale 2016 roku. Będzie zgrabniejszy niż pokazane dotychczas prototypy, a graczy powinien zainteresować Oculus Touch - zakładany na ręce bezprzewodowy kontroler.  więcej
    12-06-2015, 10:19, Marcin Maj, Technologie
  • Rozszerzona rzeczywistość interesuje Apple - wideo

    Apple kupiła firmę Metaio, która stworzyła bardzo interesujące rozwiązania rozszerzonej rzeczywistości. Warto zobaczyć projekty tej firmy, które mogą być jeszcze lepsze po połączeniu z technologiami Apple.  więcej
    29-05-2015, 13:50, Marcin Maj, Technologie
  • Wirtualny nos powstrzymuje nudności w wirtualnej rzeczywistości


    Purdue University
    Choroba symulatorowa to zjawisko hamujące rozwój wirtualnej rzeczywistości. Inżynierowie głowią się nad tym od dawna, ale jedno z rozwiązań może być tak proste jak patrzenie na koniuszek swojego nosa.  więcej
    25-03-2015, 12:05, Marcin Maj, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)





Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.