Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

ROPO

  • Omnichannel w Europie

    90 proc. Europejczyków chce kupować w formule omnichannel – tak wynika z raportu eCommerce 2023 Survey Report . To pokazuje, że zakupy pomiędzy kanałami, wyszukiwanie informacji, odbiór przesyłek lub dokonywanie zwrotów powinny odbywać się zarówno online, jak i offline. I jest to must-have. Jak zatem wyglądają zakupy w formule omnichannel w Europie?  więcej
    16-02-2024, 12:36, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Efekt ROPO – czyli narodziny świadomego konsumenta

    W biznesie opartym na sprzedaży bardzo istotny jest zakup. Prowadząc sklep stacjonarny lub online podstawą twojego istnienia jest klient, który dokonuje zakupów. Cały czas obserwujesz to w jaki sposób konsument dokonuje wyboru, co kupuje, ale także – jak podejmuje decyzje. Kluczowe jest gdzie szuka informacji o produkcie oraz w jaki sposób finalizuje transakcję.  więcej
    30-01-2017, 07:04, Tomasz Rowiński, Pieniądze
  • Black Friday? Polaków to (podobno) nie rusza


    wavebreakmedia / shutterstock
    W piątek po Święcie Dziękczynienia w Stanach Zjednoczonych (i nie tylko) tłumy szturmują sklepy, oddając się zakupowemu szaleństwu i przysparzając kłopotów stróżom prawa. Stąd nazwa - Black Friday, czyli Czarny Piątek. Z roku na rok coraz większe obroty odnotowują w ten dzień także e-sprzedawcy, choć część internautów woli zaczekać parę dni, aż nadejdzie Cyber Monday (Cyber Poniedziałek). Szkopuł w tym, że Polaków to nie dotyczy - twierdzi Gemius.  więcej
    28-11-2014, 22:39, Anna Wasilewska-Śpioch, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)