Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

REDlink

  • Dlaczego nie czytamy wiadomości marketingowych?


    © - cookelma - istockphoto.com
    3 na 4 Polaków dostaje codziennie do 20 e-maili informujących o promocji lub ofercie firmy. 32% użytkowników poczty nigdy nie otwiera wiadomości ze spamu, a część odbiorców usuwa wiadomości bez czytania, co utrudnia firmom dotarcie do potencjalnych klientów.  więcej
    09-04-2018, 17:10, Nika, Pieniądze
  • 10 najczęstszych błędów marketingu

    Marketing bezpośredni stał się jedną z najbardziej postępowych dziedzin ostatnich lat. Geolokalizacja, personalizacja, segmentacja, integracja działań i raportowanie - to elementy, które wręcz zrewolucjonizowały podejście marketingowców do prowadzonych akcji. Niestety - jak w przypadku każdej nowości - i tu łatwo o popełnianie błędów. Jak ich uniknąć?  więcej
    26-10-2011, 20:38, Zuzanna Szymańska,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)