Quattro Wireless

  • Apple szturmem zdobywa reklamę mobilną


    ©istockphoto.com/vasiliki
    Z 0 do 21 procent w ciągu roku ma urosnąć udział firmy Apple na rynku reklamy mobilnej. Wszystko dzięki zakupowi z początku roku i uruchomieniu własnej platformy reklamowej.  więcej
    29-09-2010, 07:57, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Nadchodzą reklamy Apple, Google się cieszy


    b_d_solis (na lic. cc)
    Jutro Apple ma przedstawić platformę iAd oraz czwartą wersję oprogramowania dla iPhone'a. O ile druga informacja może nie cieszyć Google, o tyle pierwsza - jak najbardziej. Może stać się bowiem poważnym argumentem w negocjacjach w sprawie akwizycji AdMob.  więcej
    07-04-2010, 08:24, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • iAd rewolucją w reklamie?


    ©istockphoto.com/vasiliki
    Kilka dni po premierze iPada Steve Jobs zaprezentuje także iAd. To ważna odsłona walki z Google na rynku reklamy mobilnej. Która z firm wygra to starcie?  więcej
    30-03-2010, 07:41, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Apple także chce mobilnej reklamy


    ©istockphoto.com/vasiliki
    250 mln dolarów - tyle mogło kosztować nabycie, istniejącej od 2006 roku, firmy Quattro Wireless, zajmującej się reklamą w telefonach komórkowych. Zaostrza się rywalizacja pomiędzy Google a Apple.  więcej
    06-01-2010, 07:27, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)