Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Kongres Profesjonalistów Public Relations

  • Ruszył Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015. Relacje z mediami: oczekiwania vs. rzeczywistość

    Dzisiaj w Rzeszowie rozpoczęło się wydarzenie o najdłuższej tradycji w branży – Kongres Profesjonalistów Public Relations. W konferencji bierze udział blisko 300 uczestników – praktyków biznesu i naukowców. W tym roku dyskusje skoncentrowane są na temacie relacji z mediami, dlatego wśród zaproszonych gości znaleźli się również dziennikarze znani z telewizji, prasy oraz serwisów internetowych. Jest to już 15 konferencja z cyklu branżowych spotkań.  więcej
    23-04-2015, 20:43, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • PR-owcy oczami polskich dziennikarzy. Poznaj prelegentów Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2015

    Grzegorz Miecugow, Maciej Orłoś, Tomasz Machała - znani polscy dziennikarze wkrótce wystąpią w Rzeszowie w zupełnie innej niż dotychczas roli. Rozpoznawalne z telewizji, prasy i internetu osobowości będą uczyć specjalistów od budowania wizerunku dobrych praktyk w kontaktach z mediami. Powiedzą o tym, jak wystrzegać się błędów i co zrobić, aby na linii piarowiec-dziennikarz było jak najmniej iskrzenia. Okazją do tego będzie Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015. Wydarzenie odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia br., a jego tematem przewodnim będą właśnie media relations.  więcej
    05-02-2015, 05:25, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Media relations dzisiaj i jutro. Trendy, wyzwania, prognozy na Kongresie Profesjonalistów Public Relations 2015

    Elektroniczne media tworzą nową jakość dialogu. Dostarczają wyzwań dla dziennikarzy i współpracujących z nimi piarowców. Już dziś mamy nieco inny marketing czy reklamę, które bazują na nowoczesnych formach przekazu. Dlatego wielu zadaje sobie pytanie: jaka będzie przyszłość media relations? Czy tradycyjne narzędzia budowania relacji z mediami są jeszcze skuteczne? O tym branża dyskutować będzie podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2015 w Rzeszowie.  więcej
    08-01-2015, 14:20, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze
  • Media relations. 10 przykazań i więcej...

    Relacje z mediami wydają się skutecznym i prostym sposobem na zwrócenie uwagi otoczenia oraz budowanie wizerunku firmy. To prawda, ale tylko wtedy, gdy znamy i stosujemy zasady, na których możemy oprzeć relacje z dziennikarzami. Chociaż media ewoluują w ekspresowym tempie, to pewne standardy działania pozostają niezmienne. Jakie reguły rządzą światem mass mediów? Które praktyki stosować w relacjach z dziennikarzami, a czego należy się wystrzegać? Jak sprawić, aby dialog był satysfakcjonujący dla obu stron?  więcej
    19-09-2014, 08:04, PATRONAT MEDIALNY,
  • Za dwa dni Kongres Profesjonalistów Public Relations

    Już w czwartek 200 ekspertów i specjalistów zajmujących się public relations z całej Polski spotka się ponownie w Rzeszowie. To tutaj odbędzie się Kongres Profesjonalistów Public Relations. Organizatorzy spotkania już od kilkunastu lat zapraszają do stolicy Podkarpacia praktyków biznesu, naukowców i pasjonatów, po to aby mogli się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem.  więcej
    22-04-2014, 20:45, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Mity w komunikacji wewnętrznej. Praktyczne warsztaty na Kongresie Profesjonalistów Public Relation

    Przekazywanie informacji to nie to samo co dialog, a ilość nie zawsze przekłada się na jakość. Wielu menedżerów posiada błędne wyobrażenia na temat tego, czym jest wewnętrzny PR. Wiara w te mity sprawia, że podejmowane działania komunikacyjne są nietrafne. Wskazówkami, jak skutecznie kreować relacje w organizacji i nie skazać się na komunikacyjną porażkę, podzielą się eksperci w trakcie warsztatów na Kongresie Profesjonalistów Public Relations. Czternasta odsłona wydarzenia dla branży PR odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.  więcej
    15-04-2014, 16:11, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • ABC wewnętrznego PR. Kongres Public Relations 2014 już wkrótce

    Komunikacja wewnętrzna w polskich firmach – jaka jest i dokąd zmierza? Czego zagraniczne przedsiębiorstwa mogą nam pozazdrościć, a czego my powinniśmy się od nich nauczyć? Wreszcie, jakich trendów możemy się spodziewać w ciągu kilku najbliższych lat? Oto zagadnienia, o których będzie mowa podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014. Kolejna odsłona wydarzenia odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.  więcej
    24-02-2014, 12:05, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Poznaj bliżej praktyków Public Relations, którzy przyjadą w kwietniu do Rzeszowa

    Wiedza doświadczonych praktyków, analizy i dyskusje ekspertów, prezentacja inspirujących projektów, a wśród nich także eksperymentalnych koncepcji - oto co czeka uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia w Rzeszowie. Na stronie konferencji dostępny jest już roboczy program spotkania.  więcej
    29-01-2014, 21:03, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Kongres Profesjonalistów Public Relations 2014. Komunikacja wewnętrzna siłą firmy

    Niezależnie od szerokości geograficznej, profilu działalności czy wielkości przedsiębiorstwa komunikacja wewnętrzna stanowi fundament dobrego zarządzania. Bez właściwego dialogu firma może stracić nie tylko pracowników, ale także podważyć swój wizerunek. Dyskusje o tym, jak skutecznie kreować komunikację w organizacji, podejmą uczestnicy kolejnego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Jego kolejna odsłona odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.  więcej
    23-01-2014, 13:27, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Kongres Profesjonalistów Public Relations 2014 już za nami. Podsumowanie wydarzenia

    Po pierwsze, nie bagatelizuj i analizuj nastroje wewnątrz organizacji. Po drugie, rozsądnie korzystaj z nowych rozwiązań i uważaj na pułapki, jakie mogą przynieść. I najważniejsze - dbaj o tych, którzy codziennie pracują na twój sukces. To kluczowe wnioski, jakimi można podsumować tegoroczny Kongres Profesjonalistów Public Relations poświęcony komunikacji wewnętrznej w firmach. Była to już 14. konferencja z cyklu branżowych spotkań, które odbywają się od 2001 roku w Rzeszowie i Wrocławiu. W wydarzeniu wzięło udział 200 uczestników.  więcej
    04-05-2014, 09:23, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)