Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Za dwa dni Kongres Profesjonalistów Public Relations

PATRONAT MEDIALNY 22-04-2014, 20:45

Już w czwartek 200 ekspertów i specjalistów zajmujących się public relations z całej Polski spotka się ponownie w Rzeszowie. To tutaj odbędzie się Kongres Profesjonalistów Public Relations. Organizatorzy spotkania już od kilkunastu lat zapraszają do stolicy Podkarpacia praktyków biznesu, naukowców i pasjonatów, po to aby mogli się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem.

robot sprzątający

reklama


kongres profesjonalistów public relations 2013

Zaledwie dwa dni pozostało do rozpoczęcia kolejnej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations, projektu, którego tradycja wywodzi się jeszcze z wydarzeń organizowanych w Rzeszowie od roku 2001. Każda kolejna odsłona konferencji to analizy i dyskusje ekspertów, prezentacja inspirujących projektów, wyników badań, a wśród nich także eksperymentalnych koncepcji. Tym razem tematem przewodnim prowadzonych rozmów będzie: komunikacja wewnętrzna. Organizatorami wydarzenia są Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o., a sponsorem głównym firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. Głównymi partnerami konferencji są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Miasta Rzeszowa, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.

Dobre praktyki i inspiracje 

Jak zsynchronizować ze sobą wewnętrzne i zewnętrzne działania, aby pomogły odnieść wizerunkowy sukces? Jakie kanały porozumiewania się wykorzystywać, by personel czuł się doinformowany, a komunikacja przebiegała skutecznie w obu kierunkach? Wreszcie, jakich trendów w obszarze wewnętrznego PR możemy się spodziewać w ciągu kilku najbliższych lat? Wskazówkami i doświadczeniami na ten temat podzielą się eksperci Kongresu Profesjonalistów Public Relations. – Rzeczywistość, w której przyszło nam pracować, zmienia się bardzo szybko. Dynamicznie rozwijają się narzędzia i metody porozumiewania. Dlatego w pełni uzasadniona jest dyskusja o wewnętrznym PR, spojrzenie w przyszłość, a także próba prognozowania szans i zagrożeń w budowaniu relacji. Spotykamy się, aby poszukiwać bodźców do wdrażania efektywnych form komunikacji wewnętrznej, aby prezentować dobre praktyki i wyjaśniać wątpliwości – zdradza pomysłodawca Kongresu, dr Dariusz TWORZYDŁO z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o.

Na żywo w Internecie

Dla tych, którzy nie będą mogli wziąć udziału w wydarzeniu, organizatorzy przygotowali transmisję niektórych wykładów odbywających się podczas Kongresu w Internecie. Streaming zrealizuje partner konferencji – firma VEGACOM Sp. z o.o. Aby za pośrednictwem sieci wysłuchać wystąpień prelegentów pierwszego dnia, wystarczy odwiedzić serwis www.newsline.pl. Następnie w lewym menu należy wybrać zakładkę Transmisja online Kongres i zalogować się do panelu. Użytkownicy, którzy nie mają swojego konta na portalu, powinni wcześniej się zarejestrować. Wydarzenie będzie można również śledzić na stronie Kongresu. 

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E