Zakup ubezpieczenia na życie planuje 3 proc. internautów, a prawie wszyscy znają przynajmniej jedną firmę ubezpieczeniową - wynika z raportu Gemius Polska, zrealizowanego we współpracy z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowym. W raporcie zaprezentowano dane na temat posiadanych przez internautów produktów ubezpieczeniowych i planach ich zakupu w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. więcej
Najpopularniejszym bankiem wśród internautów nadal jest PKO BP, najczęściej korzystamy z konta osobistego, a prawie 3/4 badanych korzysta z konta za pomocą internetu - wynika z VI badania "Finanse i plany finansowe polskich internautów" zrealizowanego przez Gemius we współpracy z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych. więcej
Liczba polskich internautów dokonujących zakupów przez internet zwiększa się. Świadczą o tym dane z raportu "E-commerce w oczach internautów" przygotowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych i firmę Gemius. więcej
Zakupy w sklepach internetowych nie są tak łatwe i bezproblemowe, jak mogłoby się wydawać – wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych. Każdy z pytanych przez IIBR wskazuje na problem w trakcie zakupów przez internet. więcej
Telefonia tradycyjna to wymierająca technologia, wypierana przez dynamiczny rozwój telefonii mobilnej – wskazują wyniki sondażu przeprowadzonego na zlecenie firmy Interactive Intelligence. więcej
Tylko co piąty internauta, głosując, kieruje się swoimi korzyściami. Połowa internautów głosuje po to, aby nie dopuścić do władzy ugrupowania uznawanego za szkodliwe dla kraju. To oznacza, że nie ma znaczenia, co partie nam zaproponują. więcej
Polacy są jedną z bardziej zapracowanych narodowości w Europie, w której średni tygodniowy czas pracy wynosi nieco ponad 37 godzin. Jak jednak wynika z badania przeprowadzonego przez portal Pracuj.pl oraz Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, staramy się nie pracować w nadgodzinach. więcej
Właściciel firmy badawczej Gemius SA – fundusz inwestycyjny Trigon – dokonał zmian w strukturze organizacyjnej spółki. Wydzielone zostały trzy niezależne od Gemius SA podmioty – AdOcean, Interaktywny Instytut Badań Rynkowych oraz CoreTech. więcej