Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

BOK

  • BOK Orange po 20, a rozmowa z konsultantem


    DI
    Operator celowo utrudnia kontakt z konsultantem dzwoniącym po godzinie 20:00 do Biura Obsługi Klienta Orange - twierdzi jeden z Czytelników Dziennika Internautów. Wojciech Jabczyński, rzecznik sieci stanowczo zaprzecza tym doniesieniom i tłumaczy, jak wygląda procedura połączenia się z konsultantem.  więcej
    25-06-2009, 11:26, Przemysław Mugeński, Listy Czytelników
  • Zrywanie połączeń z BOK a reklamacja w Orange


    DI
    Czy brak połączenia z konsultantem z Biura Obsługi Klienta może być podstawą do złożenia reklamacji? Okazuje się, że w wyjątkowych sytuacjach tak - wynika ze sprawy jednego z Czytelników Dziennika Internautów.  więcej
    12-06-2009, 20:17, Przemysław Mugeński, Listy Czytelników
  • Netia SA otworzyła nowe biuro przy ul. Taśmowej 7A w Warszawie, do którego przenieśli się pracownicy przejętej Tele2 Polska oraz punkty BOK obu firm  więcej
    16-10-2008, 03:12, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Audio-wizualna obsługa klienta online

    Firma VidCom.pl Sp. z o.o. wprowadziła produkt umożliwiający kontakt wideo z Biurem Obsługi Klienta lub dowolnym działem firmy bezpośrednio z firmowej strony WWW.  więcej
    16-10-2006, 09:55, kg, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)