Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Audio-wizualna obsługa klienta online

16-10-2006, 09:55

Firma VidCom.pl Sp. z o.o. wprowadziła produkt umożliwiający kontakt wideo z Biurem Obsługi Klienta lub dowolnym działem firmy bezpośrednio z firmowej strony WWW.

Producent oferuje gotowe rozwiązanie do zamieszczenia na dowolnych stronach internetowych, w formie linka lub wzorcowego kodu, który można wszyć w źródło strony, w taki sposób, aby okno wideokomunikatora stanowiło integralną oraz spójną kolorystycznie część strony firmowej.

Aplikacja umożliwiająca wideorozmowy działa po stronie serwisu firmy. Natomiast klienci lub kontrahenci kontaktują się bezpośrednio z poziomu witryny internetowej - nie jest wymagana instalacja aplikacji na komputerze klienta, tak jak w przypadku typowych komunikatorów.

e-VideoBOK umożliwia prowadzenie rozmów audio-wideo, a także porozumiewanie się za pomocą czatu. Szczegóły na stronie:


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *