Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~Bierko

    heheh, to sobie czytelnik - autor listu nie doczytal, o wpisanie jakiego numeru go proszą. bo oczywiście wszyscy dzwoniący do BOK w celu np założenia blokady kradzieżowej dzwonią właśnie z telefonu, na którym chcą tę blokadę założyć, toż to oczywista oczywistość.

    25-06-2009, 12:11

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Wesoły

    Cóż biedny anonimowy czytelniku. Jedno można Ci powiedzieć: rotfl

    :-)

    25-06-2009, 12:45

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~dobre

    nie ma co robic wieczorami to dzwoni po konsultantach...

    25-06-2009, 13:10

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~abonent orange

    jest inna sprawa. w dzien dzwonie i slysze komunikat ze ze wszyscy konsultanci sa zajeci. i jezeli chce moze poczekac albo oddzwonia do mnie w ciagu 24 godzin. jak chce poczekac to cudem od razu nawiazuje polaczenie z konsultantem. jakos byl wolny i po co to?

    25-06-2009, 13:34

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~mnc

    moze masz strasznego farta i zawsze jestes pierwszym oczekujacym na polaczenie, a konsultant wlasnie jest na etapie zegnania sie z poprzednim rozmowca :P ot taki zbieg okolicznosci :P

    25-06-2009, 18:11

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~kaki

    Poprawcie pierwsze zdanie (no bo dlaczego operator ma dzwonić do Biura Obsługi i jednocześnie sobie to połączenie utrudniać) :D

    25-06-2009, 18:20

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~MBank
    [w odpowiedzi dla: ~kaki]

    A spróbujcie zamówić kartę do bankomatu z MBanku przez Infolinie to zobaczycie jak będą ściemniali. Mi za 2 razem się udało.

    25-06-2009, 18:45

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Miki

    Tak czy owak dzwoniacy czy to z zalogowaniem sie czy nie nie powinien dlugo czekac. Widac mimo tak dlugiego stazu na rynku dalej obsluga taka sobie a w dodatku ciezko cos zalatwic w takim wypadku. Mogli by rozbudowac tak jak to zrobila Era i z dodzwonieniem sie nie ma problemu.

    25-06-2009, 20:16

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Renia

    akurat jestem pracownikiem BOK i uwierzcie mi, ze jak na dyzurze interwencyjnym jest 20 osob a na polaczenie oczekuje 60 osob to to troche moze potrwac. a ze ludzie dzwonia z pytaniem w stylu "jaka mam kwote faktury",a spokojnie znajda takie informacje innymi kanalami to inna sprawa. i konsultant 10 minut tlumaczy co to jest abonament :-) a 59 osob nadal czeka....

    25-06-2009, 20:57

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Grey

    @ Renia: - to jest naukowo stwierdzone; wszyscy konsultanci tego operatora to osoby o wybitnej inteligencji, a dzwoniący klienci to debile. Oczywiście, fakturę możemy spradzić na stronie internetowej. Po zalogowaniu i upływie okolo 2 minut wyświetla się komunikat "...zbyt długo! nie wykonywłeś czynności, zaloguj się ponownie..." Tak jest od kilku miesięcy, a pani konsultantka odpowiada: - problem jest nam znany. To tylko przykład podejścia operatora (mającego kilkanaście milionów abonentów) do klenta.

    25-06-2009, 21:33

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~gałgan

    takim bandyckim przedłużaniem czasu połączenia na koszt klienta powinien się zająć rzecznik ochrony konkurencji i konsumentów
    rozmowy z BOK-ami powinny być na koszt właściciela telekomu a nie klienta który interweniuje bo coś nie działa lub działa źle,
    dlaczego klient ma ponosić koszty reklamacji

    25-06-2009, 22:18

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Wesoły

    Bo to klient :-D @Renia, mam znajomych którzy dorabiali na wakacjach pracując na infoliniach i wiem o czym mówisz.
    Faktem jest że telefony na ogół urywają się od bzdurnych pytań. Czego się spodziewasz po Panu Tadku który kupił sobie komórkę z pomarańczowym znaczkiem bo sąsiad taką ma i się chwali...

    @Grey - nie wiem jak jest ogólnie ale o ile się orientuje to spora liczba konsultantów to studenci którzy sobie dorabiają. Także nie myśl że jak ktoś pracuje na infolinii to jest niedorozwinięty. Wiesz - pracę nie zawsze się da wybrać wg własnych upodobań a pracodawcy nie chodząc po ulicach prosząc ludzi by dla nich pracowali.

    Co do "...zbyt długo nie wykonywałeś czynności" to jest to potraktowane względami bezpieczeństwa zapewne. Zresztą kto wchodzi na stronę i przez kilka minut kompletnie nic nie robi ? Chcesz sprawdzić fakturę to wchodzisz i sprawdzasz.

    25-06-2009, 22:36

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~thommy18
    [w odpowiedzi dla: ~Renia]

    Jestem nieszczęsnym klientem tej zepsutej mówiąc językiem kulturalnym sieci. Płacę za telefon rocznie 600 zł. (Abonament miesięczny minimum 50 zł.). Przez okres całej umowy koszt posiadania telefonu to około 2000. Nie interesuje mnie to ile jest konsultantów. Jeśli pracują niewydolnie to znaczy, że trzeba zwiększyć ich liczbe albo zmienić organizację pracy. BOK jest dla klienta, a w Orange klient musi zapłacić za połączenie i wysłuchiwać wyjaśnień nie zawsze rzeczowych. Co do pytań klientów to pozostawię to bez komentarza, bo po to stworzony jest BOK, aby klient mógł zadzwonić z pytaniem, na które nie zna odpowiedzi i ma do tego prawo by zadzwonic do BOK, natomiast konsultant ma obowiązek udzielić rzeczowej i jasnej odpowiedzi bo za to bierze pieniądze. Jesteśmy waszymi chlebodawcami, a jesteśmy traktowani jako intruzy. Osobiście cieszę się, że mam z Orange umowe tylko albo aż do stycznia 2010.

    25-06-2009, 22:57

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~DjDupa

    Ale mi wielkie... 50 zl :) maluczki jestes i tyle. Orange swiadczy najlepsze uslugi, ale firmom, ja nigdy nie mialem przykrosci u tego operatora, co innego w Erze i co innego w Plusie, tam mialem i juz nie wroce do nich. A w Orange juz 9 rok jestem.

    26-06-2009, 08:16

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Grey

    @Wesoły: przeczytaj ze zrozumieniem - czy wylogowanie po 2 (słownie dwóch) minutach uzasadniają względy bezpieczeństwa? Pewnie studiujesz polonistykę; takie czasy!

    26-06-2009, 09:33

    Odpowiedz
    odpowiedz
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)