Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~asddsa

    juz podpisalem umowe z netia. po pracy sprawdze czy mam rozlaczona neostrade. jak nie to nie mam pojecia czy zaplace jakas kare od tpsa. okolo 22 dam znac czy rozlaczyli mi neostrade. na netie moge czekac nawet miesiac:)

    15-02-2007, 07:37

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~bigOS

    13.02 we wtorek rozwiązałem umowę neostrady. Dzisiaj mamy 15.02 czwartek a rano nadal śmigał mi net na neo. Ciekawe jak to wyjdzie w praktyce.

    15-02-2007, 08:12

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~skorpion

    Rada dla TP. Do szefostwa-Jeżeli chcecie żeby nikt od was nie uciekał proponuje abonamęnt tel połączyć z neostardą. Koszt takiej usługi nie powinien przekraczać 53zł brutto przy prędkości neostrady 512. Gwarantuje sukces. I czy te rozwiązanie nie jest proste tylko trzeba chcieć. Pozdrawiam Prezesa i zarząd tp.

    15-02-2007, 08:13

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Yeosol

    Powiem wam, że z TP to są niezłe jazdy przy zrywaniu umowy. Na neo mi się skończyła umowa, więc już jej nie podpisywałem od nowa. Ale chciałem zrezygnować jeszcze z telefonu, z tym się bujałem prawie 2 miesiące :| Najlepsze jest to, że mając telefon od tp do 10 dnia miesiąca musiałem zapłacić abonament za cały miesiąc. Później udało się tą kasę odzyskać, ale po wielu, wielu próbach.

    15-02-2007, 09:27

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~albrtk

    no dobra nakładają kary, TP dostanie sie po dupie jak jeszcze nigdy, ale na co te 360mln pójdzie? no chyba nie na rozwój Internetu czy coś podobnego, czyżby te kary zaislały kieszenie pracowników UKE? Oco tu chodzi?

    15-02-2007, 10:07

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Parsley

    Rowniez starams sie przejsc do Netii
    W 2go lutego zadzownilem do Netii, powiedziano mi ze mnie przelacza na Net24 w 2dni po podpisaniu umowy. Ze nawet nie musze skladac wypowiedzenia do TPSA bo oni sami za mnei to zrobia! Lux.

    5go byl u mnie kurier z papierami.
    Chwalilem ich wszedzie ze sa szybcy i sprawni.

    Czekalem spokojnie. 12go nadal jestem na Neo.
    Zaczalem sie martwic - pomyslalem ze zadzwonie i wyjasnie.
    od 12go dzwonie po kilkanascie razy dziennie na infolinie Netii. Nawet kilka razy sie dodzwaniam, ale z operatorem jeszcze nigdy nie udalo mi sie polaczyc (oczekiwalem ponad 30 min!) gadaczka mowila ze przeprasza ale "czas oczekiwania moze wynoscic ponad 5 min'...

    Po uplywie 30 minut uslyszalem ze "czas oczekiwania bedzie ponizej 5min" - mysle - jest niezle. Po uplywie tych 5 min. infolinia sie rozlaczyla, a mnie trafil szlag!

    Dzis mamy 15, ja wciaz pracuje na Neo. Nie mam pojecia czy wogole moje wypowiedzenie jest w TPSA. Nei wiem czy bede mial ten Net24 od Netii
    I w ogole nie wiem na czym stoje...
    (A tak narzekalem na nieudolnosc Tepsy)

    Wydaje mi sie ze Netię przerosła ta cała akcja!
    Jezeli sie okaze ze moje wypowiedzenie nie doszlo do Tepsy - olewam Netie.

    15-02-2007, 10:27

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~RRybak

    Ach.. jak to przyjemnie przeczytać z samego rana takie radujące serce newsy.. :))

    15-02-2007, 10:39

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • xpingus
    m
    Użytkownik DI xpingus (122)

    @Parsley głupoty gadasz, no może i przerosła, jakbyś miał sklep i np 2 pracowników (bo tylu by ci wystarczało)a tu nagle by ci się zwaliło do twojego sklepu 1000 klientów, to co wyrobił byś się od razu? Nie wyzywaj na Netie tylko zadzwoń do naszej Ukochanej TPSA i się ich zapytaj, co z umową, bo ja z tymi chamami od razu bym skończył. Czekam niestety tylk na alternatywę. Wczoraj nawet dwóch chamów z TPSA odłożyło mi telefon, jak się zacząłem skarżyć na transfer, że mam tragiczny od 3,5 miesiąca!!! Temat na forum.

    15-02-2007, 11:25

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~antytelekomunista

    I co pazerne szefostwo TPSA - jak mówi stare mądre przysłowie "chytry dwa razy traci " :) .

    15-02-2007, 11:53

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Dru

    Jesli rozwiazaliscie umowe z TP i macie to na pismie to nie ma co sie martwic ze neo ciagle dziala. Trzeba sie cieszyc! Ja chyba z 2 lata temu po rozwiazaniu umowy mialem neo czynne jeszcze jakies pol roku...i korzystalem za darmo! :D Nie zaplaciclem za to ani grosza. Dopiero w dniu w ktorym neo przestalo dzialac podpisalem umowe z innym operatorem.

    15-02-2007, 13:22

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~KBB

    @xpingus:
    Człowieku, zupełnie nie masz racji. Nie można mówić o żadnym zaskoczeniu "zwaleniem się" tłumu klientów, kiedy Netia przez szereg tygodni prowadzi ostrą reklamę i robi wszystko by ich przyciągnąć.
    Twoja analogia ze sklepem powinna być taka, że Netia przez miesiąc reklamuje wielki mowy hipermarket w Warszawie, a kiedy pierwszego ranka zjawia się 1000 klientów, stoi tam tylko twój stragan z 2 sprzedawcami.
    Po prostu pokpili sprawę i teraz mają kłopoty.
    Jeśli Netia nie wyrobiła się z obsługą klienta, to zapewne i nie przekazała dokumentów o jego rezygnacji do TPSA. Nie ma po co tam iść, i to nie z winy "tepsy", która zapewne o całej sprawie nic nie wie. Swoje epitety możesz zachować dla innej firmy, chyba wiesz której.

    15-02-2007, 13:40

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~adieu!

    @Yeosol
    Przypominam, że umowy na Neostradę nie wygasają same. Wygasa tylko umowa lojalnościowa na czas określony np 12 mies. Po wygaśnięciu umowy lojalnościowej, umowa na świadczenie usługi Neostrada jest automatycznie przedłużana na czas nieokreślony czyli może być rozwiązana w dowolnym czasie z zachowaniem 30-dniowego terminu wypowiedzenia. Jeśli ktoś myśli że np po 12 czy 24 miesiącach wyłączą mu Neostradę i przestaną naliczać abonament, to czeka go niespodzianka w postaci wyższego abonamentu do czasu aż rozwiąże umowę na piśmie lub podpisze nową lojalkę.
    Polecam ciekawą lekturę nt rozwiązywania umowy z Tepsą http://prawn(...)t;Dodam, że rok temu wypowiedziałem umowę jak należy i zmieniłem abonament na "socjalny", a jednak Tepsa przysłała rachunek na Neostradę + abon. Standardowy. Na cienkiej błękitnej linii kazali zapłacić "bo już naliczone" i obiecali zwrócić w "abonamencie" (czyli przez 8 miesięcy miałbym pre-paida). W końcu udało się nie zapłacić zawyżonego rachunku, ale Neostradę wyłączyli mi razem z telefonem. Przez cały wielkanocny weekend miałem głuchy telefon. Nie miałem już siły odzyskiwać pieniędzy za 4 dni niedziałania telefonu. Lada dzień będę w Netii...

    15-02-2007, 13:42

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Parsley

    @xpingus-pomysl zanim napiszesz czlowieku!
    Oczywiscie ze wina lezy po stronei Netii!!

    Kazda powazna firma robi wczesniej jakies statystyki marketingowe, spodziewana liczbe pozyskiwanych klientow itp
    To przeciez jasne ze gdyby pozyskali nawet 1% neostradowiczow to liczba nowych klikentow do obslugi bedzie mierzona w tysiacach - do czego nie wystarczy 2 osoby!

    Pozatym dodam ze moja migracja wynika z tego ze Net24 wychodzi mi taniej (w zalozeniu ze moge przejsc na socjalny) bo co do obslugi i jakosci Neo (przy moim korzystaniu) nie mam wiekszych uwag. (A przynajmniej sie dodzwaniam)

    15-02-2007, 14:25

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~prezes Buc

    Jeżeli chcecie znać stan zgłoszeń, zarejestrujcie się za friko na Konto TP, na które logujecie się przez tp.pl. Rejestracja pod numerem 0800801801 lub 9393, sorka ale nie pamiętam.

    U mnie pisze, że jakiś papiur wpłynął do TP dopiero 14 lutego, chociaż wypowiedzenie składałem na początku lutego. Wniosek: albo kurier był szmaciarzem nieziemskim, albo TP robi wszystko, by jak najbardziej opóźnić Netię, co wpłynie tylko negatywnie na postrzeganie konkurenta.

    15-02-2007, 14:46

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~asddsa

    http://www.netia.pl/aktualnosci,dla_domu,217.html

    15-02-2007, 16:20

    Odpowiedz
    odpowiedz