Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~Parsley

    Dzieki za pomysl z www TP
    Faktycznie widać cos w stylu:
    TEL0000326xxxxx 14.02.2007 w realizacji

    Nie ma toto szczegółów po kiknięciu na "+" ale pewnie o to biega :)

    15-02-2007, 16:51

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~:-)

    ja tez mam ze od 14.02, a podpisuwalem pamiery jeszcze w styczniu :) Pewnie to dlatego, ze od dzis jest juz nowy regulamin :)

    15-02-2007, 21:46

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~kobol

    @asddsa Dzięki za link.
    Cytat:
    "może wystąpić kilkudniowe opóźnienie w uruchomieniu usługi. Klientom, u których wystąpi opóźnienie, jako rekompensatę Netia przyzna dodatkowy rabat w wysokości 90% abonamentu za jeden miesiąc."
    JAK TO MOŻLIWE ŻE KLIENCI Netii są traktowani z szacunkiem. Dlaczego ich się nie doi z kasy jak to robi TPSA, dlaczego ich się nie olewa?!

    15-02-2007, 22:15

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • xpingus
    m
    Użytkownik DI xpingus (122)

    jak widać panowie wina leży po obydwu stronach "TP wstrzymuje dane

    Przede wszystkim chcieliśmy wiedzieć dlaczego w przyłączeniu do usługi Net24 mogą występować opóźnienia. Jak się okazuje, winę za te opóźnienia ponosi nie tylko Netia.

    - Realizacja zamówień nie jest możliwa bez otrzymania od TP danych technicznych o liniach abonenckich. Tu występują największe opóźnienia - tłumaczy Jolanta Ciesielska, rzecznik prasowy Netii." link di.com.pl/news/15830,1.html ale dzięki tobie właśnie jest ten link Parsley

    15-02-2007, 22:20

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • xpingus
    m
    Użytkownik DI xpingus (122)

    @KBB i Parsley czytajcie trochę ze zrozumieniem tekstu, bo to że na pisałem 2 sprzedawców to tj. "przenośnia", jak napisałem wyżej, nie wierzę w czyste intencje TPSA, że jakoś tam troszkę w tym wszystkim nie utrudnia. To raz. Po dwa TPSA też się nie wyrabia z telefonami na 0800-102-102 pół godziny czekania, to norma by się w ogóle dodzwonić, ale nie w sprawach zamówień, a w sprawach reklamacji za ich wspaniałą usługę, gdzie od 4 miechów mam od 25% - 75% strat na pingach, a zamiast transferu 64kb/s mam 5kb/s lub jeszcze mniej. Ale w tym sensie to mówiłem! A spójrzcie na infrastrukturę telefoniczą TPSA, a Netii.

    15-02-2007, 22:35

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Kanu

    Ja tez mam duuuzy problem. W okolicach 20 stycznia, jak tylko dowiedzialem sie, ze jest mozliwosc zmiany provider'a na Netie, zadzwonilem wlasnie do Netii. Poniwaz umowa na Neo wygasala mi z koncem lutego, to sam rozwiazalem umowe (nie za pomoca Netii i chyba bardzo dobrze). Od konca stycznia nie widzialem u siebie kuriera, rozmawialem z nimi juz 6 razy i za kazdym razem mowili mi, ze zlecenie zostalo wyslane do firmy kurierskiej. Nie wiem co sadzic, chyba wroce do Neo, bo niedlugo konczy mi sie net, a tutaj nic ze strony Netii. Szczerze sie zawiodlem. Sadzielm, ze potrafia jakos logistycznie to wszystko obsluzyc. To juz sie ciagnie prawie miesiac!!!!

    15-02-2007, 23:04

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~lol

    Dziwni z was ludzie :D Zamiast zadzwonić do infolini TP to pytacie się tutaj :) Ja tez rozwiązałem umowe na Neo i mimo że jest 15 lutego to Neo działa dalej. Na infolini powiedziano mi że wyłączaja stopniowo i w ciągu kilku dni Neo przestanie mi działac ale zapłace tylko za okres do 14 lutego bo nawet na rachunku jest juz korekta.

    15-02-2007, 23:40

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • rufus
    k
    Użytkownik DI rufus (1)

    też mam kłopoty z podpisaniem umowy z Netia. Pod koniec stycznia zarejestrowałam sie w Netii (wczesniej sama złożyłam wypowiedzenie w TP), umowę wysłano rzekomo 5 lutego...do tej pory kurier nie dojechał(jest 16 lutego).Kontakt przez infolinię to 30-sto min słuchanie automatu na przemian z jakims prykaniem.Po dwóch dniach prób, niezadowolona telefonistka (kurczę-znów nie dopytałam się o nazwisko)nie umiała mi pomóc i błędnie mnie poinformowała że sprawa niedojechania kuriera to moja sprawa i muszę ją sama wyjaśniać!!!.To z lekka mnie zirytowało. Tak więc licząc że moja zaradność pozwoli mi na płynne przejście z TP do Netii Bardzo się przeliczyłam.

    16-02-2007, 08:27

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Parsley

    @xpingus: nie mam problemow z czytaniem a tym bardziej ze zrozumieniem!
    Moze u ciebie kiepsko z formuowaniem zdan.
    Sam sobie przeczytaj co napisales:

    " (...) jakbyś miał sklep i np 2 pracowników (bo tylu by ci wystarczało)a tu nagle by ci się zwaliło do twojego sklepu 1000 klientów, to co wyrobił byś się od razu? (...)"

    Zrobmy konkurs pt "Co autor mial na mysli" i ide o zaklad ze jedyna osoba ktora poda podobna interpretacje do twojej bedziesz ty sam... :-P

    16-02-2007, 10:15

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~antyParsley

    Ty chłopie widać naprawdę nie wiesz co to jest przenośnia. Wróć lepiej do szkoły.

    16-02-2007, 11:12

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • xpingus
    m
    Użytkownik DI xpingus (122)

    @Parsley Cieszę się, że jesteś na tyle inteligentny iż w taki sposób, czyli żaden, zrozumiałeś to co napisałem. Cieszę się, że jesteś na tyle zaradny, że zamiast zrobić to co napisał lol ty wolisz tutaj sie użalać.... dalej dopowiedz sobie sam. Gratuluje zaradności etc

    16-02-2007, 11:44

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Parsley

    @xpingus - jezeli starsz sie mnie obrazic - nie wysilaj sie - do tego potrzeba byc odrobine bardziej inteligentnym.

    A ty (jak mawial moj profesor) "masz pod nosem mleko a na pępku wszy..."

    No more comments.

    16-02-2007, 11:57

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Zorro

    Podpisalem "ustnie" umowe z Netia pod koniec stycznia. Po prawie 2 tygodniach przyszla umowa do podpisania. Zaraz potem modem. W miedzy czasie rowniez dzwonilem wielokrotnie na infolinie Netii ciagle slyszac cos innego.

    15 lutego odcieto rano mi Neostrade.

    Dzis - 17 lutego zaczela dzialac Net24. Tylko jedno ale: zamiast z predkoscia 1mb to 160kb!!! :/

    Zadzwonilem wiec ponownie do Netii (czas oczekiwania - GODZINA). Mowie co i jak, a pani z Netii do mnie:

    - A nie ma pan wirusa?

    ...rece opadly mi i coz... czekam co bedzie dalej.:(

    17-02-2007, 20:54

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~MxalY

    Kara się TP należy za to co odgrywa... Też zamóiłem Net24 a ciągle mam neo... Najgorsze było to oczekiwanie tak jak mówi @Parsley dodzwonić sie nie można. Co gorsze ja postanowiłem coś zrobić i dzwonie 14.02 pod 9393(błękitna linia) i pytam sie konsultanta czy wpłynęła moja rezygnacja. Gdy usłyszałem, że nie to się troche zdenerwowałem, ale mysle sobie, że to jest tp, a u nich wszystko jest możliwe no i czekam dalej. 16.02 dzwonie znowu i sie pytam czy jest wypowiedzenie... Pozytywna odpowiedź zrzuciłą mi kamień z serca. Teraz pozostaje czekać do skutku. Jest mi wszystko jedno kiedy byle bedę wolny od TP.

    19-02-2007, 17:53

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Chris

    Ja już mam Netię na łączu radiowym - jakość rozmów telefonicznych jest referencyjna, o niebo lepsza niż w TP, net mam 2mb - śmiga jak wściekły. Abonament miesięczny za telefon 20 PLN brutto i w tym 100 min darmowych. Co do netii miałem kłopoty z podłączeniem internetu, ale juz jest wszystko O.K. Polecam wszyskim...

    28-02-2007, 23:07

    Odpowiedz
    odpowiedz