Telekomunikacja Polska obniży ceny połączeń do sieci komórkowych (F2M) dla klientów biznesowych. Wcześniej o wprowadzenie tych obniżek upomniał się Urząd Komunikacji Elektronicznej. Obecna obniżka może się wiązać z ryzykiem niepoprawnego rozliczenia faktur.
reklama
W styczniu Urząd Komunikacji Elektronicznej wydał decyzję, na mocy której obniżone zostały stawki za zakańczanie połączeń w sieciach komórkowych (MTR). Urząd liczył na to, że dzięki temu zmniejszą się także ceny płacone przez klientów indywidualnych i biznesowych. TP obniżyła cen połączeń z telefonów stacjonarnych i VoIP na komórki, ale tylko dla klientów indywidualnych.
UKE zaczął domagać się by obniżka dotyczyła także klientów biznesowych. Pod koniec ubiegłego miesiąca zapowiedział, że w przypadku, gdyby tak się nie stało, rozpoczęta zostanie procedura, której celem będzie nałożenie na Telekomunikację Polską kary za stosowanie zawyżonych stawek.
W dniu 30 marca 2009 r. Telekomunikacja Polska S.A. poinformowała Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, iż zmiany cenników w zakresie cen połączeń do sieci komórkowych w ofercie dla klientów biznesowych TP zostaną wprowadzone w życie z dniem 15 kwietnia 2009 r.
TP poinformowała, iż wdrożenie zmian do systemów bilingowych wymaga każdorazowo przeprowadzenia testów produkcyjnych. Potwierdzają one prawidłowe naliczanie zmienionych stawek oraz ich poprawność w opisach na fakturach. Testy te zostaną zakończone dopiero przed dniem 30 kwietnia 2009 r.
W związku z powyższym, wprowadzenie zmian od ww. terminu może być obarczone ryzykiem niepoprawnego rozliczenia faktur za okres do 30 kwietnia 2009 r. W przypadku wystąpienia ewentualnych błędów, klienci uzyskają skorygowane faktury z prawidłowym rozliczeniem obniżonych od dnia 15 kwietnia 2009 r. stawek, dopiero w kolejnym cyklu fakturowania czyli po 1 czerwca 2009 r.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|