Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Tele2 przeprasza i zaostrza kontrolę sprzedaży

15-09-2006, 12:56

Kilka dni temu Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) poinformował o rozpoczęciu postępowania przeciwko operatorowi Tele2 Polska za naruszenia obowiązków informacyjnych w stosunku do użytkowników końcowych przy zawieraniu umów oraz utrudniania rozwiązania umowy. W tej sytuacji przedstawiciele operatora przepraszają i obiecują poprawę.

Ponieważ stosowane dotychczas rozwiązania okazały się wciąż niewystarczające, Tele2 zdecydowała się na wprowadzenie do procesu sprzedaży kolejnych mechanizmów chroniących klientów przez ewentualnym, nieświadomym zawieraniem umów na świadczenie usług telekomunikacyjnych - poinformowano w opublikowanym dziś komunikacie prasowym.

Spółka będzie teraz nagrywała całe rozmowy sprzedażowe, prowadzone przez telemarketerów z klientami. Ponadto zwiększy liczbę specjalistów ds. kontroli jakości, którzy na bieżąco kontrolują rozmowy sprzedażowe.

Tele2 będzie również dążyć do telefonicznej weryfikacji wszystkich docierających do firmy umów. Do tej pory firma podejmowała 5 prób dodzwonienia się do nowego klienta w ciągu 4 dni. Jak podają przedstawiciele Tele2, skuteczność takiego rozwiązała wynosiła 85 proc.

Ponadto Tele2 - w porozumieniu z UKE oraz UOKiK - pracuje nad taką zmianą wyglądu dokumentów przesyłanych klientom, aby zmniejszyć prawdopodobieństwo nieumyślnego zawarcia umowy.

Jednocześnie Tele2 Polska zawarła w komunikacie prasowym przeprosiny skierowane do osób pokrzywdzonych przez nieuczciwych pracowników, działających w imieniu Tele2. Spółka uruchomiła także specjalną infolinię (0801 80 50 80), na której konsultanci będą przyjmować doniesienia o nieprawidłowościach oraz udzielać wszelkich niezbędnych informacji.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Tele2