Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

SEMSTORM

  • Oto zwycięzcy Aulerów 2015

    Wczoraj, podczas Festiwalu Bitspiration w Warszawie wręczono Aulery trzem najbardziej obiecującym startupom roku oraz specjalną nagrodę za wkład w rozwój polskiej przedsiębiorczości technologicznej.  więcej
    24-06-2015, 13:46, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze
  • Jak planujemy święta w internecie - infografika


    KREUS / Shutterstock
    Polscy internauci coraz częściej posiłkują się internetem podczas planowania świąt Bożego Narodzenia. Zaczynają jeszcze w listopadzie, intensyfikując swoje działania w grudniu.  więcej
    11-12-2014, 22:46, Anna Wasilewska-Śpioch, Pieniądze
  • 6 kroków do poprawy widoczności strony internetowej


    Creativa / Shutterstock
    Prowadząc biznes w internecie, należy pamiętać, że kluczową kwestią jest zadbanie o to, by nasza strona była widoczna w wynikach wyszukiwarki. Dzięki temu możemy dotrzeć z informacją o firmie do potencjalnych nabywców oferowanych przez nas produktów bądź usług. Co jednak zrobić, gdy nasza strona nie jest widoczna w wynikach wyszukiwania?  więcej
    27-08-2014, 12:15, Anna Garwolińska, SEMSTORM,
  • Najpopularniejsze kierunki wakacyjne w wyszukiwarkach - infografika


    ©istockphoto.com/cdwheatley
    Gdzie Polacy spędzą wakacje w tym roku? Z jakich wycieczek skorzystają? Czy nadal lubimy organizować wyjazd na ostatnią chwilę? Odpowiedzi na te pytania dostarcza firma SEMSTORM, która przeanalizowała frazy wpisywane w najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe.  więcej
    15-07-2014, 19:13, Komunikat firmy, Lifestyle
  • Jak wybrać najlepsze słowa do pozycjonowania strony?

    Pozycjonowanie strony WWW polega na utrzymaniu jej w czołowych wynikach wyszukiwania. Wybór odpowiednich słów kluczowych (takich, które wpisują internauci, szukając oferowanych przez nas produktów bądź usług) jest jedną z podstawowych rzeczy, które musimy wziąć pod uwagę. Na dobór odpowiednich fraz wpływa wiele czynników.  więcej
    08-07-2014, 13:19, SEMSTORM,
  • SEMSTORM monitoruje produkty w wyszukiwarkach

    Polski rynek e-commerce obejmuje ponad 20 tys. sklepów działających w sieci i korzystających z różnych źródeł promocji. Od niedawna dostępne są nowe opcje reklamowania produktów w wyszukiwarkach. Ze względu na rosnącą popularność tego typu kampanii, SEMSTORM jako pierwszy uruchamia zestaw narzędzi dedykowany e-sklepom oraz wspierający ich kampanie produktowe w Google.  więcej
    12-06-2014, 13:58, Komunikat firmy, Technologie
  • Giganci polskiego internetu w wyszukiwarkach (infografika)

    Wyszukiwarka internetowa to najważniejsze narzędzie, którego używa internauta. Każdego dnia użytkownik poszukuje w sieci setek haseł. Które strony najczęściej wybiera? W zestawieniu liderów polskiego internetu znaleźli się tacy giganci, jak wikipedia.org, onet.pl czy wp.pl.  więcej
    02-06-2014, 19:59, Komunikat firmy, Technologie
  • Nowa odsłona SEMSTORM rozwiązaniem dla efektywnej kampanii reklamowej

    Większa wydajność pracy, oszczędność czasu oraz zwiększenie zysku w biznesie online to najważniejsze wartości SEMSTORM - efektywnego narzędzia analizującego widoczność w wyszukiwarkach internetowych. W nowej odsłonie, system udostępnia szereg dodatkowych opcji, niezwykle istotnych w zakresie planowania kampanii reklamowych w internecie oraz zwiększania sprzedaży.  więcej
    22-05-2014, 18:49, Komunikat firmy, Technologie
  • 7 grzechów głównych e-sklepów


    © istockphoto.com
    Odpowiedni asortyment i skuteczny marketing to główne czynniki decydujące o sukcesie sklepów internetowych. Jednakże samo odwiedzenie witryny przez użytkownika to nie wszystko. By skutecznie zachęcić go do pozostania na stronie, a w efekcie tego - dokonania zakupu, trzeba zadbać o kilka ważnych elementów.  więcej
    04-04-2014, 15:29, Milena Szałacka, dyrektor zarządzający firmy SEMSTORM,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)