Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

millenialsi

  • Czy millenialsi boją się euro?


    Euromonety fot. Shutterstock.com
    Co drugi Polak jest zdania, że na wejściu do strefy euro i wprowadzeniu w naszym kraju wspólnej waluty stracą rodzime firmy. Największe obawy przed niekorzystnym wpływem dołączenia Polski do strefy euro przejawiają reprezentanci tzw. generacji Y.  więcej
    20-04-2018, 19:40, Nika, Pieniądze
  • Giggersi zamiast śmieciówek

    Gig economy przestało być już tylko nowocześnie brzmiącym określeniem. Wyrażenia takie jak „gospodarka fuch”, „rynek umów krótkoterminowych”, „ekonomia współdzielenia” zagościły w słowniku również na polskim rynku pracy.  więcej
    08-03-2018, 17:56, Nika, Pieniądze
  • Pokolenia X i Y ruszają na zakupy do sklepów przyszłości


    Comarch
    Wyniki badania ‚‚Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku’’ przeprowadzonego przez Comarch i Kantar TNS Holandii, Niemczech, Polsce, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech na grupie ponad 3 tys. osób w wieku od 18 do 65 lat pokazują, że przedstawiciele pokolenia X i Y zdają sobie sprawę, że digitalizacja w sklepach jest kluczowa i coraz chętniej podążają za nowinkami technologicznymi.  więcej
    07-09-2017, 10:22, Marek Wiśniewski, Pieniądze
  • Cyberbezpieczeństwo w epoce millenialsów

    Millenialsi podbijają rynki pracy. Ich cechy charakteru, przyzwyczajenia i nawyki będą coraz mocniej wpływały na kulturę miejsc pracy, a co za tym idzie – będą także stanowiły poważny test dla firmowych systemów cyberbezpieczeństwa. Na co działy IT powinny zwrócić szczególną uwagę?  więcej
    09-08-2017, 12:30, Artur Szeremeta, Bezpieczeństwo
  • Pokolenie Digital Natives – co je wyróżnia i jak się z nim komunikować


    iko / Shutterstock
    Z roku na rok młodzi ludzie stają się coraz bardziej świadomymi konsumentami, wiedzą czego chcą, a co absolutnie nie wpisuje się w ich preferencje. Millenialsi i pokolenie Z są bardzo ważną grupą docelową dla wielu marek z branż: beauty, fashion, rozrywkowej oraz IT. Mają też ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Efektywne dotarcie i zaangażowanie tej grupy to wyzwanie dla marketerów.  więcej
    07-08-2017, 10:05, Adrianna Dzienis, Pieniądze
  • Prywatność walutą w sieci - najczęściej płacą nią młodzi Polacy

    Koszty życia w cyfrowym świecie rosną, a najczęściej walutą jest nasza prywatność. Cyfrowymi ekshibicjonistami okazują się millenialsi, a najbardziej sceptyczni wobec udostępniania danych o sobie są ludzie w wieku 45-54 lata. Najwięcej, bo 30% spośród wszystkich badanych wyraża gotowość, by udostępnić swoje dane w celu dokonywania transakcji i potwierdzania tożsamości.  więcej
    09-12-2016, 07:39, Adam Struzik, Bezpieczeństwo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)