Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

eMarketer

  • Już 3 mld użytkowników korzysta z komunikatorów. Ale całego świata nie podbiją


    Kev Costello
    Według nowego raportu eMarketer, aplikacje mobilne służące do przesyłania wiadomości do końca tego roku będą miały 3,09 miliarda użytkowników. To wzrost o 6 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem, jednak badanie wskazuje, że trend z czasem będzie spowalniał. Żaden z komunikatorów nie ma szans na zdominowanie rynku i narzucenie własnego rozwiązania jako standardu.  więcej
    17-12-2021, 10:44, _, Technologie
  • Trwa wojna o wolne media. Giganci tracą sojusznika


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    Coraz więcej australijskich koncernów medialnych dochodzi do porozumienia z Google i Facebookiem w sprawie opłat za udostępnianie treści. To pokłosie przyjętej tam ustawy, która początkowo była nie do zaakceptowania dla “Big Tech”, a Facebook posunął się do blokady treści na Antypodach. Google i Facebook nie płacąc za treści jeszcze bardziej odjeżdżają technologicznie konkurencji, ale już nawet administracja Joe Bidena, coraz mniej przychylnie patrzy na zachłanność gigantów.  więcej
    26-05-2021, 09:23, _, Pieniądze
  • 3 wskazówki dotyczące budowania świadomości marki


    Antonio Guillem / Shutterstock
    Ponieważ branża fashion e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjna, zwiększenie świadomości marki nie jest proste. W takim scenariuszu firmy, które nie wywierają wpływu na ludzi, nie budują lojalnej bazy zwolenników marki – polegną.  więcej
    11-09-2017, 10:54, Maria Pisarek, Porady
  • Co dają społeczności małym firmom?


    ©istockphoto.com/idesy
    Promocja przez serwisy społecznościowe to już standard w strategii dużych firm, ale także małe przedsiębiorstwa poświęcają na nią czas. Dla nich naczelną korzyścią jest generowanie wejść na firmową stronę - wynika z badań "Small Business Marketing Forecast 2010" przygotowanych na zlecenie eMarketer.  więcej
    08-01-2010, 13:09, mm, Pieniądze
  • Rosną przychody z reklam online w Europie


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Reklamodawcy wydadzą w 2009 roku prawie 13 miliardów Euro na emisję reklam online, przewidują eksperci z IAB Europe, PricewaterhouseCoopers oraz Screen Digest.  więcej
    07-09-2009, 15:57, Michał Duda, Pieniądze
  • O czym ćwierkamy na Twitterze?

    Wbrew powszechnemu odczuciu Twitter nie służy przede wszystkim do autopromocji czy rozmów online. Większość wpisów na mikroblogach ma banalny charakter.  więcej
    21-08-2009, 12:36, Michał Chudziński, Lifestyle
  • Spadek w e-handlu, spowolnienie w reklamie


    ©istockphoto.com/photographeer
    W tym roku w okresie świątecznym prawdopodobnie nie zaobserwujemy wzrostu w e-handlu. Świadczą o tym kiepskie wyniki w pierwszym dniu listopada – donosi firma comScore. Również na rynku reklamy online należy się spodziewać spowolnienia, o czym mówi raport eMarketera.  więcej
    26-11-2008, 09:16, Marcin Maj, Pieniądze
  • Spowolnienie gospodarcze niestraszne e-sklepom


    ©istockphoto.com/photographeer
    W Europie da się już odczuć zahamowanie tempa wzrostu gospodarczego, ale sklepy internetowe nie muszą się go obawiać. Wciąż notują one wzrosty przychodów a możliwość łatwego porównania cen sprawia, że sprzyjają one oszczędzaniu – wynika z raportu eMarketera.  więcej
    09-06-2008, 11:24, Marcin Maj, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)