Od 1 marca 2009 roku TP rezygnuje ze sprzedaży niektórych starszych planów telefonicznych. Jest to w dużej mierze zasługa nowych planów doMowych, które wybrało już 500 tys. klientów TP.
reklama
Nowe plany doMowe zostały wprowadzone we wrześniu i okazały się popularne. Poszerzenie oferty spowodowało jednak, że dla części klientów wybór stał się mało przejrzysty. Dlatego TP w porozumieniu z Urzędem Komunikacji Elektronicznej zaprzestanie sprzedaży planów: weekendowy, wieczory i weekendy, 60, 250 oraz 2000. Jednocześnie, od 1 marca w ofercie dla klientów indywidualnych pozostaną plany: przyjazny, startowy oraz doMowe 60, 300 i 1200.
Taka oferta ma gwarantować, że każdy klient znajdzie abonament odpowiadający jego potrzebom, a jednocześnie nie będzie musiał zastanawiać się nad niuansami różniącymi poszczególne plany. Do wyboru będzie miał specjalną ofertę dla osób korzystających z pomocy społecznej (plan przyjazny), abonament bez minut w cenie (startowy) oraz trzy nowoczesne plany doMowe z wliczonymi w abonament minutami do wykorzystania w sieciach stacjonarnych.
Klienci wycofywanych ze sprzedaży planów mogą nadal z nich korzystać. Oczywiście mają również możliwość przejścia na inne plany TP, ale po wykonaniu tego kroku nie będą mieli możliwości powrotu do wcześniejszej oferty.
Szczegóły oferty stacjonarnej TP są dostępne na stronie operatora.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*