Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~rudylis

    Gwarancje producenta sprzętu są europejskie , czyli sprzęt można naprawiać w dowolnym kraju UE. Syn kupił w UK netbooka Asus i nie miał żadnych problemów z naprawą gwarancyjną w Polsce. Chyba problem dotyczy sprzętu oryginalnie zakupionego w kraju poza UE.

    25-04-2012, 13:04

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Solo

    "Odrobina ostrożności nic nie kosztuje,"
    Wolne żarty. A czy pan redaktor zanim napisał to zdanie zadął sobie pytanie dlaczego tak jest? Bo producenci lecą w kulki i w Polsce sprzedają drożej niż w Niemczech. Dlatego opłaca się sprowadzać sprzed poza oficjalną siecią dystrybutora. I ta "odrobina ostrożności" kosztuje nas i to dużo - musimy kupić identyczny sprzęt tylko drożej bo tak sobie wymyślił dystrybutor!

    25-04-2012, 12:40

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~olo
    [w odpowiedzi dla: ~Tomek]

    Dokładnie. Co to za gadanie, że nie naprawią sprzętu kupionego np. w Niemczech? Robią nas w ciula! Trzeba takie firmy piętnować, ogłaszać gdzie się da i bojkotować!

    25-04-2012, 12:36

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Antipop

    Bardzo niestety popularny (z niewiadomego mi powodu) sklep morele.net tak właśnie robi. Kupiłem lustrzankę Canona i byli na tyle bezczelni, że nie dołączyli w ogóle polskiej instrukcji (a nawet angielskiej, bo sprzęt był wyraźnie na kraje niemieckojęzyczne). Gorąco odradzam.

    25-04-2012, 11:12

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~bart

    witam
    tak wlasnie dziala sklep Bachcomp z Torunia. niestety przekonalem sie na wlasnej skórze.

    25-04-2012, 09:52

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)