Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~Łukasz Dębski

    Możecie podać link do tej części artykułu w której pisze: "ani w postach na tablicy nie możemy nakłaniać fanów do przyłączenia się do profilu. Innymi słowy, musimy zapomnieć o tak popularnych hasłach, jak „dołącz do nas”, „polub stronę” czy „weź udział w aplikacji”, które skutecznie budowały społeczność w ramach profilu."
    Pozdrawiam

    17-04-2012, 10:54

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Blebla
    m
    Użytkownik DI Blebla (4)

    "Choć pierwsze oceny aktywności fanów po wprowadzeniu Timeline'a przedstawiają się optymistycznie"... Mówimy o tej samej osi czasu? Tej, która wkur**a, dosłownie, 90% użytkowników FB? Chyba jakieś kpiny. Nie znam ani jednej osoby, która wypowiedziała by się pozytywnie o tym czymś.

    17-04-2012, 11:19

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~mooska

    "Poza tym o aplikacji nie dowiedzą się wówczas osoby, które już należą do profilu"

    Kampania może być skierowana do ludzi którzy juz profil lubią, nie ma takiego ograniczenia.

    17-04-2012, 12:56

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~obsservator

    Skasowałem konto na Facebooku po pół roku używania. Kompletnie nic nie dający złodziej czasu.

    17-04-2012, 18:35

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~moje gały

    Ale literatura. Nie rozumiem żadnego zdania do końca. To musi być bardzo mądre. W jakim ja świecie żyję, że nie łyszałem o landingu w timelinie? Przerażające!

    17-04-2012, 23:06

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)