Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~yod33

    Portale idą niejako śladem agregatorów ofert takich jak Godealla i dzielą swoje oferty już nie tylko wg miast, ale też wg kategorii. Specjalizacja i bardzo precyzyjnie ukierunkowana dla użytkownika oferta, może być przyszłością zakupów grupowych.

    07-02-2012, 12:14

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~pOpcorn

    @marvin, konkurencja na tym rynku jest spora więc taka strategia to moim zdaniem dobre posunięcie. rzeczywiście są już portale zakupów grupowych dla firm ale zauważyłem że najwięksi gracze idą dalej i np zaczynają poszerzać ofertę o bilety na koncerty, płyty, bilety do teatru itp. myślę, że na tym nie poprzestaną

    25-01-2012, 16:08

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~marvin

    generalnie jeśli chodzi o zakupy grupowe, portale coraz częściej zaczynają współpracować z coraz bardziej różnorodnymi branżami, tworzą tematyczne zakładki typu twoja firma czy podróże, wydaje mi się że będą dalej szły w tym kierunku

    24-01-2012, 19:43

    Odpowiedz
    odpowiedz
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)