Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~bart

    http://wspolnypozew.com/grupy/show/pozwy/empik szukam oszukanych osób w celu złożenia pozwu zbiorowego !

    06-06-2011, 06:42

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Pengos

    Bzdury piszecie. Sytuacja taka jak w empiku jest podobna do takiej, gdy z ceny naklejonej na samochodzie odpadnie jedno zero. Był to błąd operatora, awaria albo włamanie - bez znaczenia. Intencje "kupujących" były oczywiste - "pier*nęli się, trzeba szybko brać, ale fajno!". W każdym razie osoby roszczące sobie prawa do "kupionych" w ten sposób produktów nie mają w sobie za grosz uczciwości (której teraz się tak głośno domagają).
    Nie wiem, czy empik teraz oddaje pieniądze ORAZ dodatkowo bony 50zł - jeśli tak, to i tak daje oszustom więcej niż musi.

    26-05-2011, 14:48

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~werwe

    System nie myśli samodzielnie. Żeby mógł pojawić się błąd, musi zadziałać człowiek - pracownik firmy.

    Swoja drogą, jeśli DI zechciałby się dowiedzieć - czy ta 'rekompensata' wynika z tego, że ludzie przelali pieniądze, a Empik nie chce zwracać gotówki, czy też poza zwrotem gotówki kupujący otrzymają dodatkowo bon - byłoby miło.

    26-05-2011, 12:19

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~ Marcin Maziarz

    Zapewne ktoś w SQL-u robił "UPDATE" cen i zapomniał dodać warunek "WHERE" i poszło na wszystkie towary. Tak więc nie żadna awaria tylko szanowne operatorstwo dało ciała! :)

    26-05-2011, 12:11

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~iss

    Ciekawe, czy naprawdę doszło do "awarii systemu internetowego", czy też nawalił operator systemu?

    Jeżeli to awaria systemu, to empik powinien zrealizować zamówienia i żądać odszkodowania od producenta systemu.

    26-05-2011, 09:03

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)