Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~qqq

    W necie dokładnie to samo ! Bez adblocka nie dałoby się żyć, tak te śmieci reklamowe zamulają witryny, że szkoda gadać ! 10 stron otwartych a tutaj 300 połączeń ! Toż to na głowę poupadali ! Dzięki za adblocka jeszcze raz !

    22-12-2010, 22:12

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Użytkownik DI użytkownik wyrejestrowany

    reklam w telewizji jest za mało. Powinny byc czesciej aby wam natłuc do tego łba dzikiego kapitalizmu.

    22-12-2010, 00:44

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Kierchu

    I jeszcze chciałem dodać, że *** z TVN, Polszajs i TVP przeginają z liczbą (nie ilością, bo to błąd językowy!) reklam. 15 minut w jednym bloku w trakcie filmu. W ogóle przerywanie filmu choćby na 10 sekund reklamą jest skandalem i świństwem oraz wynaturzeniem jakimś, czymś nienormalnym, niemoralnym i odrażającym, ohydnym jak rzygi ze sfermentowaną, faszystowską kupą! Po prostu film powinien być nadawany od A do Z, do końca napisów i niezakłócony absolutnie niczym poza NAJWYŻEJ logo stacji. A tu poza reklamami jeszcze są kilka razy w trakcie emisji wyświetlane idiotyczne zapowiedzi innych śmieciowatych audycji na 1/3 ekranu, co zasłania nieraz istotne szczegóły na ekranie. Po prostu nóż się w kieszeni otwiera.
    Discovery, pomimo że stacja edukacyjna, jedyna, dla jakiej warto oglądać TV, to też przegina trochę ostatnio. W ciągu godziny 3 porcje reklam po 5 minut każda i jeszcze ciągłe konkursy SMS Premium na 1/4 ekranu. Też się shańbili ostatnio... Szkoda, bo ich lubiłem.

    21-12-2010, 22:30

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Kierchu

    A ja doskonale rozumiem tę odrazę i się ogromnie cieszę z tego, że to ścierwo i najgorszy, toksyczny śmieć tego świata, zwany PARSZYWĄ i NATRĘTNĄ reklamą - jest tak słabo zapamiętywany przez widzów. Jeśli reklama to tylko mądra, ciekawa i mało widoczna.

    Agentmb powiadasz, że jest kilka popularnych reklam tak? A ja dodam - równie głupich i prymitywnych jak popularnych he he. Na przykład: "takie rzeczy to tylko w Erze" - popularne jak cholera, a głupie tak mocno, że aż żenujące. Ale teraz taka moda u młodzieży, że klepią to, co usłyszą w reklamach. Także coś nie bardzo mi się chce wierzyć w ten mały wpłw reklam na ludzi. Powinno się wreszcie wprowadzić na rynek telewizory z blokadą reklam albo program komputerowy, który to robi w telewizji uruchamianej w komputerze, przez kartę TV. Aż niesamowite, że jeszcze geniusz żaden tego nie wytworzył (w komputerze szczególnie, bo w telewizorach to złodzieje marketingowcy blokują możliwość sprzedaży takich modeli z blokadami).

    21-12-2010, 22:18

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • agentmb
    Użytkownik DI agentmb (27)

    Nie rozumiem skąd stwierdzenie że reklamodawcy za dużo płacą za reklamę w telewizji. W końcu nie od telewizji zależy, czy dany spot przyciągnie uwagę. Jeśli autor spotu się postara, to osiągnie on cel i nie zależy to od cen w telewizji. Można by podać kilka przykłądów reklam, które stały się bardzo popularne (choćby "Red bull doda Ci skrzydeł"), jak widać najpierw trzeba mieć dobry pomysł.

    21-12-2010, 17:33

    Odpowiedz
    odpowiedz
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)