Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~XxX

    " I przekonuje, że dotąd sygnałów od użytkowników niezadowolonych z testów "Halo Granie" nie było."

    To ci kur...de dziwne dwa dni temu byłem załatwić sprawę w salonie orange i tam dopiero pani poinformowała mnie o tej usłudze oczywiście zaproponowała wyłączenie jej ale jak dotąd musiałem uiścić opłatę za poprzedni miesiąc ... za miast przyciągać klientów strasznie się zawiodłem na tej sieci i jej praktykach...

    04-07-2010, 19:54

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~kthulu

    Wyciągnąć kasę tylko o to im chodzi. UOKiK powinien nałożyć na nich karę. Swoją drogą ciekawe czy ktoś będzie miał czas i chęci skierować sprawę do sądu, że pobierają mu pieniądze, za coś czego nie włączał. Wygrana jest gwarantowana ponieważ Orange nie ma nigdzie w regulaminie świadczenia usługi prowadzenia numeru zapisu, że abonent musi coś sobie wyłączać czy z czegoś rezygnować. Sk...wo i tyle.

    04-07-2010, 19:57

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~buszpan

    kolejne ścierwo jak pobieraczek.

    04-07-2010, 20:08

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~moe

    Bez przesady...
    sam mam w ten sposób włączone Halo Granie i przed włączeniem miałem dwie informacje, że usługa zostanie uruchomiona na moim numerze, więc nie jest to takie "nagłe" i nieoczekiwane. Notyfikacje były dwa dni i dzień przed włączeniem usługi. Można było z tego zrezygnować od razu za pomocą bezpłatnego sms.

    Pozdrawiam "łowców upiorów"...

    04-07-2010, 20:11

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~MasterMatan

    No ja jeszcze żadnego smsa nie dostałem...
    Może się nie kwalifikuję, ale i tak bym to wyłączył z pewnością zaraz po włączeniu usługi...

    04-07-2010, 20:13

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~mesjasz

    Od zawsze złodzieje

    04-07-2010, 21:20

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Barnabas

    Sam nie chciałbym mieć jakiejś muzyki zamiast sygnału, ale jeżeli dostajesz informację że włączają i możesz ją wyłączyć SMSem "stop" to nic prostszego niż od razu wpisać te cztery znaki i mieć z głowy.

    04-07-2010, 21:27

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~majaso

    Mam pytanie - czy w umowie jest zapisany obowiązek abonenta do czytania SMSów od operatora? Jeśli nie - to po prostu klient może powiedzieć, że nie był poinformowany, bo nie musiał przeczytać. Ciekawe, czy operator może włączyć od razy płatną usługę. Mi w erze rok temu włączyli sami usługę "Granie na czekanie", o czym mnie poinformowali SMSem, ale żeby ją wyłączyć, trzeba się było zalogować (wysyłając PŁATNY SMS, jeśli się nie miało tam konta) na stronę granienaczekanie.pl. Sprawę załatwiłem z działem obsługi klienta (po nieudanych próbach zalogowania się na ww. serwis).

    04-07-2010, 21:36

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~klient

    A ja mam filtr ktory wszystkie smsy od mojego operatora od razu KASUJE... Rozmowy przychodzace z biura obslugi lub czegos podobnego sa wyciszane i wibracje sa wylaczane tak ze nigdy o nich nie wiem :)

    Skoro moj filtr z gory kasuje smsy od operatora to jak moge sie dowiedziec o tym ze wlaczyli mi usluge? A co jesli przez 2 miesiace nie uzywalbym telefonu bo waznosc konta mam przez rok? Przeciez to zakrawa o czyste skurwysynstwo (cenzura to na onet.pl nie tutaj) ze strony operatora. Jakby mi cos takiego zrobili to bym zerwal umowe i do sadu pozwal za dzialanie na szkode klienta.

    04-07-2010, 22:22

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~anty-GSM

    Ech, niektorzy to maja problemy...
    Wyrzucic zlom na smietnik a lysych z antenkami na kopach z osmego pietra na bruk

    04-07-2010, 23:22

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~RypkaNemo

    Warto dodać ,że tak w przypadku Orange jak i Ery wyłączenie NIE JEST BEZPŁATNE !
    Obydwaj operatorzy obierają opłatę za wysłanie SMS'a z rezygnacją z niechcianej usługi.

    04-07-2010, 23:40

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Kaa

    "Szczęśliwymi "wybrańcami" zostali (...) lub ci, którzy wysłali co najmniej 1.4 tysiąca SMS-ów (w przypadku usług prepaid)" - w jaki sposób można wysłać 1.4 tys. SMSów w jednym miesiącu (marzec)? Proponuję redakcji uważniej pisać artykuły...

    04-07-2010, 23:51

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • blad
    m
    Użytkownik DI blad (6)

    Mnie Orange skasował ostatnio na innej usłudze - przez 12 miesięcy miałem "Wieczory i weekendy" za 12,50 (z 50% ulgą) i małym druczkiem, że dalej będzie bez ulgi. Dalej to był nowy aneks (cyrograf na kolejne 12 mies.) wynegocjowany przez telefon, w tym m.in. darmowe "weekendy" na kolejne 12 miesięcy. Mimo telefonicznego uzgodnienia za co w nowym okresie płacę okazało się, że kontynuują wciśnięte w poprzednim okresie "wieczory i weekendy" za 25 zl/mies.
    Oczywiście wymówiłem jak tylko zobaczyłem jak mnie potraktowano.
    Uważajcie bo można w Orange mieć jednocześnie i "wieczory i weekendy" (płatne) i "weekendy" (bezpłatne)

    05-07-2010, 08:23

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Sen

    UOKIK powinien ich za to załatwić. Każą sobie płacić za niezamówioną usługę. Także płacić nikt nie musi.

    05-07-2010, 09:37

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~anonim

    bana borgisowi!

    05-07-2010, 09:51

    Odpowiedz
    odpowiedz


Jak czytać DI?
RSS
Copyright © 1998-2021 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.