@alekwisnia, to chyba nieuważnie rozmawiałeś z konsultantem. Podczas aktywacji usługi pytał mnie facet co chcę a co nie. Wymienił między innymi granie na czekanie. Nie zgodziłem się i tyle.
Z internetem podobnie. Dostałem ofertę za darmo na pewien okres czasu. Potem mogłem przedłużyć albo nie. Nie przedłużyłem i tyle. Nic nie pisałem, nic nie wysyłałem. Dostałem, nie spodobało mi się. Nie korzystałem.
Orange robi inaczej. Wciska Ci to, każe płacić a jak coś to możesz błagać by to wyłączyli. Śmieszne. Dlatego właśnie uciekłem z orange. Dodatkowo jeszcze robią OLBRZYMIE problemy przy zrywaniu umowy. Orange to chyba najgorsza sieć na rynku.
Problemów ze zrywaniem umowy nie miałem. Ale sieci nie polecam. Co do grania na czekanie to klient sam powinien zdecydować czy chce usługę, czy też nie. Sądzę, że o sprawie należy powiadomić UOKiK i UKE, ale tam nie zawsze wiąże się to z karaniem. Znam przypadek operatora, który złamał chyba w dziesięciu punktach regulaminu prawo telekomunikacyjne. UKE nakazało wyłącznie naprawienie wad prawnych. Operator z opinią UKE nie zgodził się. Finał jest taki, że sprawa jest w sądzie.
Gdyby orange włączyło usługę wysyłając smsa (z możliwością zrezygnowania), a przy końcu wysłało następnego z pytaniem czy użytkownik chce ją przedłużyć (już za opłatą - bez wysłania smsa usługa po prostu się wyłącza po tym miesiącu) to nikt by się ich specjalnie nie czepiał. Ale to to jest totalne badziewie.
Thommy18 - a jaki to operator?
Idzie o operatora Globalconnect, który świadczy między innymi usługi dostępu do internetu na terenie Szczecina. Tego operatora też odradzam, jak i Orange. W erze miałem granie na czekanie ale mogłem to wyłączyć darmowym sms po 1 miesiącu lub korzystać dalej płacąc za tę usługę. I to uważam za uczciwe, ale firma Orange od niepamiętnych czasów niestety ma mało wspólnego z uczciwością.
Proponuję prawnikom przyjrzeć się umowom zawieranym przez cyfrowe platformy telewizyjne. Umowa zawierana jest na czas określony, zaś w Regulaminie okazuje się, że Umowa zostaje automatycznie przedłużona na czas nieokreślony jeśli Abonent nie złoży do Operatora stosownego wypowiedzenia na 30 dni przed końcem terminu wygaśnięcia Umowy. Dziwna rzecz by wypowiadać Umowę zawartą na czas określony.
Uważam że to nieuczciwa praktyka, również włączono mi usługę halo granie bez mojej zgody. Na szczęście dzwoniąca do mnie osoba zwróciła na to uwagę. Tak naprawdę orange będzie tracić klientów ponieważ nie są konkurencyjni i zalewają mnóstwem reklam. Ja również planuje zmienić Orange.
Mnie również włączono usługę /halo granie/ bez mojej wiedzy. Stało się to około miesiąc temu, a dopiero dziś się o tym dowiedziałem, zwróciła na to uwagę osoba dzwoniąca do mnie. To czyste CHAMSTWO, NIEUCZCIWA PRAKTYKA, PODSTĘP, ANTYKONSUMENCKIE PODEJŚCIE. Odpowiedzialny jest za to top-management firmy ORANGE. Mam nadzieję, że firmę ORANGE spotka za to odpowiednia kara z urzędu (odpowiednio dotkliwa grzywna i zadośćuczynienie klientom w postaci przeprosin w ogólnopolskich dziennikach i na stronach internetowych). Oczywiste jest, że klienci zaczęli tracić zaufanie do tej firmy i zostanie ona ukarana także przez rynek (odejścia klientów korzystających do tej pory z usług tej firmy).
W moich oczach ORANGE bardzo dużo stracił, natomiast do osób (tj. władze ORANGE), które są odpowiedzialne za ten jakże podły podstęp, nie mam kompletnie szacunku od chwili obecnej. Ludzie, którzy postępują w ten sposób, czyli z chciwości okradają swoich partnerów (tj. klientów), reprezentują w moich oczach MORALNE DNO. Rada nadzorcza powinna zrobić porządek w tej firmie, niezależnie od decyzji państwowych organów, które rozpatrują sprawę.