Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~_p_

    Wg mnie jeśli cena dla klienta jakiegoś produktu jest podwójnym kosztem produkcji, to bardzo optymistycznie. Nie chce mi się patrzeć ile kosztuje w Polsce, ale jeśli tyle samo, to dziwne, że polskie sklepy przyzwyczajone do gigantycznych marż chcą to sprzedawać.

    08-04-2010, 21:55

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Henry

    "[...]ok. 40 proc. rynkowej ceny iPadu jest przeznaczone na to, by dotykowy monitor i składniki interfejsu połączyć w całość, tak by każdy konsument był zadowolony z użytkowania tabletu."

    Jeszcze raz: tym razem z uzyciem logiki. Coz to za absurd? slowa dla slow bez sensu. Byliby bardziej cenieni gdyby przyznali, ze kasa idzie do nich.

    08-04-2010, 17:09

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~qwerty111

    chodzi o to że inne firmy tak dużej różnicy miedzy wytworzeniem a ceną rynkową nie robią idioci!

    08-04-2010, 14:49

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~stapoz

    A co mają produkować dla idei, za darmo? A zysk gdzie? A transport, marże sklepów, podatki?

    08-04-2010, 12:37

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Kamyk
    m
    Użytkownik DI Kamyk (1884)

    Przeliczając na koszt pracy, jeden ajpad warty jest półrocznego wyżywienia chińskiego dziecka produkujący ten gadżet.

    08-04-2010, 11:18

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)