Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • luste
    m
    Użytkownik DI luste (254)

    w przypadku polskiego rynku obowiązkową domeną jest ".pl", a nie ".com".

    18-02-2010, 13:29

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • markac
    m
    Użytkownik DI markac (456)

    Nie zgadzam się co do unikania myślników.
    Myślnik elegancko rozdziela dwa słowa. Przykład NK... Wyobraźcie sobie ten adres bez myślnika... Sam posiadam domenę z myślnikiem i bardzo ładnie to wygląda, a do tego myślnik pełni rożne role, nie tylko rozdzielające dwa słowa, gdzie się przyjęło w internecie zastępować spacje - lub _.

    18-02-2010, 13:36

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~impassive

    Luste,
    Obowiązkową? A z czego ten obowiązek ma wynikać? Dla mnie najlepszą domeną jest .com, .pl jest na drugim miejscu.

    markac,
    Łącznik (a nie myślnik) w adresie to "bug", utrudniający wpisywanie adresu, no chyba że w nazwie firmy jest łącznik, wtedy może być.

    18-02-2010, 13:49

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Sky_walker
    m
    Użytkownik DI Sky_walker (71)

    dokladnie. Myślnik można stosować kiedy nazwa bez jest już zajęta a koniecznie chcemy daną frazę ująć w domenę. W innym wypadku to kompletna bzdura.
    NK to świetny przykład tego co powinno się robić jeśli koniecznie właściciel strony chce domenę z myślnikiem - wykupywać dwa warianty - z i bez.

    "Obowiązkową? A z czego ten obowiązek ma wynikać?" - z tego, że jeśli ktoś wpisuje adres strony z pamięci to zawsze pierwszą końcówką jaką wypróbuje będzie .pl

    18-02-2010, 14:15

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Robert

    Artykuł co najmniej idiotyczny, kto to pisał, jakiś laik wychowany na Chipie?

    zwłaszcza 6 kluczowych zasad dobierania nazwy domeny - barwne dosyć

    2. Chwytliwa i zapadająca w pamięć nazwa.

    3. Łatwość wymówienia i zapisu (unikać zwłaszcza zagranicznych wyrazów o skomplikowanej pisowni, jak np. cappuccino).

    a google? trudno wymówić i nie wiadomo jak napisać. Ciekawe. Yahoo ? Też nie najłatwiejsze. A mimo to, są to dwie chyba najpopularniejsze strony.


    4. Jasne skojarzenie z konkretną marką i odniesienie do zawartości strony.


    tak, google coś o tym wie. Tak samo jak Amazon czy Allegro, ich nazwy mówią same przez siebie, co pod tymi adresami znajdziemy.

    Litości!

    Reszty nawet nie chce mi się komentować, totalny stek bzdur!

    18-02-2010, 15:48

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~xyz

    A ja stwierdzę coś innego, domena może być dowolnej nazwy, wszystko opiera się o kasę za ile ja wypromujemy. Jeśli stworzymy produkt X i wpompujemy w niego miliony dolarów to każda domena będzie dobra.

    18-02-2010, 18:09

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Cardill
    m
    Użytkownik DI Cardill (922)
    [w odpowiedzi dla: markac]

    może i ładnie wygląda, ale wersja bez myślników jest łatwiejsza do powiedzenia.

    19-02-2010, 12:05

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~DomenyDkKupienia.pl

    Można mieć swoje opinie na temat domen, ale zasad dobierania nazwy domeny obowiązują. Komuś może się podobać myślnik w domenie, czasami taka domena będzie wyglądała ładniej, ale nie zmienia to faktu, że część ruchu "ucieknie" na domenę bez myślnika.

    19-02-2010, 17:02

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Holden Caulfield

    "witryna z dobrą domeną zawsze wygra z tą gorzej skonstruowaną"
    a w następnym akapicie:
    "Posiadanie długiej lub trudnej do zapamiętania nazwy nie oznacza klęski [...] co w znacznym stopniu pomoże zrekompensować ten problem"

    21-02-2010, 11:42

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)