Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~czeslaw

    Ja też odradzam wszyskim przeniesienie numeru do Orange. Od dłuższego już czasu żaden klient nie może się do mnie dodzwonić. W infolini Orange Pan mi powiedział "że rozumie moje wzburzenie" a klienci dalej do mnie nie mogą się dodzwonic. Odradzam zdecydowanie przynoszenie numeru doOrange!

    06-02-2010, 00:33

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~nielubieorange
    [w odpowiedzi dla: ~Viki]

    Zgadzam sie ten caly Orange i TPSA to jedno wielkie oszustwo. Wlasnie podpisalem umowe na przeniesienie telefonu stacjonarnego do orange. Od tego czasu nikt nie moze sie do mnie dodzwonic. Z TPSA wysylaja mnie do Orange a z orange do tpsa.

    02-02-2010, 10:36

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Viki

    Orange to banda oszustów i tyle w każdej placówce mówią co innego. Na początku jest ślicznie i pięknie aby przyciągnąć klienta a potem tylko wyłudzanie pieniędzy a i niech zatrudnią wykwalifikowanych pracowników. Dzisiaj idę złożyć reklamację, jeżeli moja sprawa nie zostanie wyjaśniona w przeciągu 30 dni to idę do rzecznika. Nie podaruję ani złotówki a już się nazbierało ich trochę!!!!

    14-11-2009, 09:49

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~plumbum

    ja kiedyś po dwóch nieudanych połączeniach z BOK ( oczekując w kolejce zostałem rozłączany) gdy już się za trzecim razem dodzwoniłem, w pierwszej kolejności zareklamowałem dwa wcześniejsze połączenia żądając zwrotu dwóch złotych, następnie przeszedłem do meritum sprawy, w której dzwoniłem. A przepraszam! zapomniał bym dodać, iż rozmowę rozpocząłem od pytania o nazwisko osoby z którą rozmawiam - to ważne :) parę minut po rozmowie dostałem smsa z informacją iż do mojego konta dodano 2 złote. A było to chyba w Playu

    07-07-2009, 09:05

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~mocin

    Drogi czytelnik najpierw powinien zapoznać się z numerami pod jaki należy dzwonić. *100 to BOK Orange a problemy z funkcjonowaniem programu profit powinien być zgłoszony pod *300 czyli bezpośrednio do działu Profit. Nie bronię tu Orange bo maja problemy z naliczaniem punktow, ale zgłoszenie nalezy skierowac pod odpowiedni numer. szkoda tylko ze abonent nioe poczytal informacji o programie profit i nie skierowal zgloszenia tu gdzie nalezy. czy jak pojde do weterynarza i nie da mi zwolnienia (przecierz jest lekarzem) to tez mogę sie do Państwa zglosic zebyście mi pomogli?

    29-06-2009, 18:02

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)