Twoja odpowiedź jest za to na temat,
a propos Google Analitics warto także wiedzieć że do 5 mln wyświetleń w miesiącu jest za friko.
@Rut mylisz się - stat24 daje wybór użytkownikom: jeśli nie chcesz reklam to wykup płatną wersję statystyk, wtedy nie będą Cię atakowali reklamami.
Co do wspólnego interesu to oczywiście sprawa jest podejrzana, bo jak dotąd żaden z klientów darmowych statystyk stat24 nie wie "co z tego wspólnego interesu dostanie". A skoro nie wiadomo "co" to na myśl zaczyna przychodzić, że "może nic".
Może to akcja która się uspokoi, klienci dostaną grosze a ilość wyświetlanych reklam zmniejszy się w momencie w którym stat24 zacznie się dzielić zyskami z klientami. Według mnie to może być akcja zaplanowana tak "w 4 miesiące wyśletlamy n-milionów reklam i nic nie ujawniamy klientom, później płacimy marny procent zysku i uspokajamy kampanię".
GA w wielu kwestiach jest lepszy od Stat24, ale w wielu gorszy. Po prostu jest inny. Mozna w jednym koncie miec kilka statystyk bez przelogowywania, ale np. jesli statystyka dotyczy serwisu z subdomenami, to moga wychodzic cuda-niewida w danych. Mozna udostepniac dane osobom trzecim (np. reklamodawcom), ale od razu calosc, podczas gdy w Stat mozna wybierac dane. GA podaje np. wspolczynnik odrzucen, za to nie podaje rankingu IP (co w niektorych sytuacjach sie przydaje). Itp. itd.
Jeden i drugi system sa zaawansowane, ale zwyczajnie maja rozne cechy i dla jednego uzytkownika lepszy bedzie jeden, dla drugiego drugi. Natomiast tutaj nie jest mowa czy swieta bozego nardzenia goruja nad wielkanoca, a o tym, ze ktos tu niepowaznie traktuje uzytkownikow.