Firmowe blogi są wykorzystywane w kilku celach. Obecnie korzysta z nich większość przedsiębiorstw działających w sieci, gdyż wpisy wspomagają budowanie wizerunku marki oraz pozycjonowanie strony. Dodatkowo dzięki nim firma może zarabiać. Jak to wygląda w praktyce podpowiadają specjaliści z marketin9.com. więcej
Z pisania blogów można się utrzymywać. Nie wystarczy jednak sam pomysł i coś ciekawego do powiedzenia. Trzeba poświęcić się tej działalności, pisać systematycznie, a tekst uzupełniać dużą aktywnością w sferze, o której traktuje blog. więcej
NetSprint.pl wprowadza na rynek rozwiązanie dla wydawców serwisów internetowych - ContentStream. Narzędzie marketingu online ma być alternatywą w stosunku do Google'a i Facebooka, zwiększając możliwości pozyskiwania nowych użytkowników dla serwisów kontentowych. więcej
Nawet kilkaset złotych miesięcznie mogą zarobić blogerzy i właściciele stron internetowych - zapewnia prezes Comperia.pl Bartosz Michałek. Program partnerski ComperiaLead ma być inny niż wszystkie i powinien zainteresować serwisy poświęcone finansom. więcej