Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

targetowanie behawioralne

  • Jak działa profilowanie rasowe na Facebooku? Ups! Nie wypada tak tego nazywać!

    Facebook może ustalać rasę ludzi i na tej podstawie może serwować im różne treści. Oczywiście sam Facebook unika mówienia o rasie i woli mówić o "powinowactwie kulturowym". Tak czy owak ujawnia to ciekawy problem związany z profilowaniem.  więcej
    21-03-2016, 09:09, Marcin Maj, Pieniądze
  • Jak projektować reklamę w e-biznesie

    Reklama internetowa wydaje się strategicznym czynnikiem decydującym o sukcesie na wirtualnym rynku. Aby inicjatywy prowadzone w sieci spotkały się z aktywnym zainteresowaniem jak największej grupy docelowej, nacisk należy położyć na ich sukcesywne promowanie. A jakie metody i narzędzia warto zastosować?  więcej
    25-11-2011, 11:26, Zuzanna Szymańska,
  • Mozilla wydaje przewodnik nt. Do Not Track (Nie śledź)

    Mozilla już na początku roku wprowadziła do swojej przeglądarki funkcję Do Not Track (Nie śledź). Można dzięki niej zasygnalizować dostawcom reklam, że nie chcemy być przez nich śledzeni. Teraz Mozilla wydała przewodnik dla deweloperów, który ma im ułatwić implementowanie funkcji Nie śledź i przede wszystkim przekonać ich, że jest to naprawdę dobre rozwiązanie.  więcej
    09-09-2011, 09:36, Marcin Maj, Technologie
  • UE i ciasteczka - jak spełnić "głupie" zasady?


    ©istockphoto.com/joeygil
    Użytkownicy śledzeni za pomocą ciasteczek powinni wyrazić na to wyraźną zgodę - tak wynika z unijnych przepisów, które weszły w życie wczoraj. Kraje członkowskie UE nie wprowadziły jednak prawa regulującego tę kwestię i tak naprawdę nikt dobrze nie wie, jak sobie z tym faktem poradzić.  więcej
    26-05-2011, 07:14, Marcin Maj, Pieniądze
  • Chrome i Firefox - różne koncepcje ochrony przed śledzeniem


    © arsenik - istockphoto.com
    Google to kolejny producent przeglądarki, który chce stawić czoło śledzeniu internautów przez reklamodawców. Dzięki rozszerzeniu do Google Chrome użytkownik może sprawić, aby określeni dostawcy reklam przestali go śledzić. Nieco inne podejście do problemu wybrała Mozilla, ale obydwa rozwiązania mają cechę wspólną - wymagają dobrej woli reklamodawców.  więcej
    25-01-2011, 08:11, Marcin Maj, Technologie
  • Facebook: nie będzie reklamy na podstawie przeglądanych stron


    Facebook
    Plotki o tym, że Facebook ma wprowadzić reklamę opartą o historię przeglądanych stron, pojawiły się przedwczoraj. Przedstawiciele serwisu zapewniają jednak, że w najbliższym czasie nie wprowadzą żadnych zmian do oferty reklamowej.  więcej
    20-04-2010, 11:28, Marcin Maj, Technologie
  • E-mailingi z targetowaniem behawioralnym w WP


    Wirtualna Polska
    Wprowadzony do oferty Wirtualnej Polski e-mailing behawioralny pozwala reklamodawcom na dotarcie z przekazem do grupy docelowej charakteryzującej się określonymi preferencjami w odniesieniu do konkretnych branż, usług czy produktów.  więcej
    11-08-2009, 07:34, Daniel Kotowski, Pieniądze
  • Rozwój mobilnej platformy reklamy dzięki TVP

    Platformę reklamy mobilnej, która umożliwia targetowanie behawioralne i psychograficzne, uruchomiła Grupa One-2-One wspólnie z Biurem Reklamy Telewizji Polskiej. Współpraca z TVP ma pozwolić na szybkie rozbudowanie bazy odbiorców reklam.  więcej
    12-02-2009, 13:16, Marcin Maj, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)