Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklamy w grach

  • Wydawcy gier zarobią na reklamach w sieci


    Dominic / lic CC
    Przeniesienie gier do sieci może pomóc w sprzedawaniu reklam, które wyświetlane będą podczas rozgrywek.
      więcej
    13-09-2011, 15:06, Adrian Nowak, Pieniądze
  • Kinect - idealne narzędzie dla Wielkiego Brata

    Kinect mógłby dostarczyć reklamodawcom informacje o liczbie osób w pokoju, ich nastroju, a nawet o tym, w co ludzie są ubrani. To tylko teoretyczne założenie i Microsoft przekonuje, że Kinect nie zbiera informacji o użytkownikach. Mimo wszystko trzeba zacząć się zastanawiać nad zagrożeniem dla prywatności, jakie może wprowadzić "naturalny interfejs".  więcej
    15-11-2010, 10:24, Marcin Maj, Technologie
  • ARBOinteractive oferuje reklamę w mediach niestandardowych

    Powstaje AdAhead, nowa marka w ramach grupy ARBOinteractive, która oferuje produkty reklamowe mobilne, w grach i innych niestandardowych rozwiązaniach.  więcej
    30-06-2010, 11:53, Paweł Kusiciel, Technologie
  • FlashAds sprzedaje powierzchnię reklamową w grach flash


    Dominic / lic CC
    AdAction uruchomiło sieć reklamy w grach flash - FlashAds. Oferta AdAction skierowana jest do twórców gier, deweloperów, którzy chcą zarabiać na tworzonych przez siebie grach, jak i wydawców, czyli serwisy internetowe, które będą na swoich stronach umieszczać gry z sieci FlashAds.  więcej
    27-08-2009, 08:51, dk, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)