Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

FlashAds sprzedaje powierzchnię reklamową w grach flash

27-08-2009, 08:51

AdAction uruchomiło sieć reklamy w grach flash - FlashAds. Oferta AdAction skierowana jest do twórców gier, deweloperów, którzy chcą zarabiać na tworzonych przez siebie grach, jak i wydawców, czyli serwisy internetowe, które będą na swoich stronach umieszczać gry z sieci FlashAds.

W sieci FlashAds nośnikiem reklamy są popularne wśród internautów gry flash.

Reklamy wyświetlane są na kilka sposobów. Pierwszym jest emisja przed rozpoczęciem gry (pre-roll) – użytkownik musi obejrzeć krótką reklamę, aby móc zagrać w grę. Drugim rodzajem jest emisja w trakcie (in-game), na przykład po ukończeniu jakiegoś etapu gry. Ostatnia forma emisji reklamy to reklama na koniec gry, na przykład pod tablicą wyników.

- Reklamy są wyświetlane nieinwazyjnie i nie denerwują graczy - zapewnia Tomasz Glinka, dyrektor sieci FlashAds. Poza tym pozwalają dotrzeć z przekazem w jednym z najlepszych momentów, podczas relaksu, w przerwie pomiędzy kolejnymi zadaniami w ciągu dnia. Taka reklama świetnie nadaje się zarówno do kampanii wizerunkowych, jak i sprzedażowych - wyjaśnia przedstawiciel FlashAds.

Gry, w których emitowane są reklamy, pogrupowane są w kategorie tematyczne i pod kątem gracza. Pozwala to na dopasowanie reklam do grupy celowej pod względem wieku, płci czy zainteresowań. Wśród aktualnych partnerów-wydawców sieci są takie serwisy, jak Radio ESKA, Poszkole, Murator i Super Express.

Więcej informacji o nowej sieci i modelach współpracy na stronie flashads.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING