Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklamy kontekstowe

  • Facebook powalczy z Google na reklamy... i wreszcie odbije się od dna?

    Wielu internautów nie wyobraża sobie życia bez Facebooka, jednak podobnego przywiązania do witryny nie wykazują w ostatnim czasie inwestorzy, którzy lawinowo wyprzedają akcje społecznościowej witryny. Czy Zuckerberg ma asa w rękawie?  więcej
    19-09-2012, 15:17, Adrian Nowak, Technologie
  • Reklama kontekstowa w internecie a czyn nieuczciwej konkurencji

    W dobie globalizacji, otwartych granic, międzynarodowych holdingów i grup kapitałowych nikogo nie trzeba przekonywać, że w biznesie marka, logo, znak czy nazwa mają wymierną i pożądaną wartość. Dzieje się tak, ponieważ znaki mają jedną (poza możliwościami prawnej ochrony), niezwykle ważną cechę - wyróżniają! To właśnie one podświadomie lub bezpośrednio wpływają na decyzję klienta o zakupie konkretnego produktu lub skorzystania z określonej usługi. Znaki graficzne lub słowne pełnią również funkcję "nośnika przekazu" - wyrażają ideały, wartości lub cechy, z którymi odbiorcy się identyfikują.  więcej
    08-03-2012, 10:29, Kancelaria Prawna Skarbiec, Porady
  • Google+ z inteligentnymi reklamami

    Wyszukiwarkowy gigant zapewnia, że nie śpieszy się z zarabianiem na swoim serwisie społecznościowym. Gdy jednak taki moment nadejdzie, użytkownicy mają niemal nie dostrzegać reklam.  więcej
    29-09-2011, 12:30, Adrian Nowak, Technologie
  • Pozwali Gmaila za reklamy kontekstowe

    Usługę Google'a tym razem zaskarżyli internauci, którzy wcale z niej nie korzystają.  więcej
    12-08-2011, 13:15, Adrian Nowak, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)