Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama społeczna

  • Rosną wydatki na reklamy w serwisach społecznościowych


    hidesy @ istockphoto.com
    Coraz większa popularność Facebooka i innych witryn społecznościowych przekłada się na rosnące wydatki reklamodawców w tym sektorze internetu.  więcej
    19-08-2010, 18:25, Adrian Nowak, Technologie
  • Internet najlepszym medium dla reklamy społecznej

    Od pewnego czasu internet staje się coraz popularniejszym kanałem komunikowania o programach społecznych fundacji i stowarzyszeń. Tylko w ciągu ostatniego roku, trzem znanym polskim firmom analitycznym - Gemius SA, stat.pl oraz spółki Polskie Badania Internetu (PBI) wspólnie udało się bezpłatnie zrealizować aż 22 kampanie społeczne, promujące programy fundacji wpisanych na listę organizacji pożytku publicznego. Średni zasięg dla każdej kampanii wyniósł ponad 1,2 mln użytkowników (cookies).  więcej
    07-03-2006, 10:51, redakcja, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)