Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama zewnętrzna

  • Czy inwestycja w billboard jest opłacalna?

    Billboardy to dużej wielkości tablice, które służą do reklamy produktów, usług czy eventów. Ich niewątpliwą zaletą jest to, że przyciągają uwagę np. podczas jazdy samochodem. Spójrzmy na billboardy jak na inwestycję w metalową konstrukcję, którą można wynajmować. Czy inwestycja w billboard jest opłacalna? Sprawdźmy to!  więcej
    06-08-2024, 14:39, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Planujesz ekspansję na rynki europejskie? Na to zwróć uwagę w kampanii


    DCStudio
    Zagraniczny rynek reklamy zewnętrznej różni się od tego polskiego. Dlaczego? Tam agencje OOH często zrzeszają się w stowarzyszenia, tym samym dbają o wspólne interesy. To tak zwana konsolidacja. Za naszą zachodnią granicą bardzo rozwinięta. W Polsce takie rozwiązanie jest dostępne, ale nie jest jeszcze standardem. W jaki sposób prowadzić kampanię na rynkach europejskich? Dlaczego warto pamiętać o  kampaniach OOH?  więcej
    08-03-2024, 10:00, _,
  • Sztuczna inteligencja a reklama zewnętrzna. Jakie są szanse i zagrożenia?


    Freepik
    Sztuczna inteligencja w reklamie zewnętrznej to temat wielowątkowy. O ile technologia ta może znacząco podnieść efektywność kampanii reklamowych, to równie ważne jest uwzględnienie zagrożeń, które niesie ze sobą jej zastosowanie. Odpowiedzialne podejście do implementacji AI w procesach reklamowych może być kluczem do sukcesu, ale również może otworzyć drzwi do nowych, niezbadanych jeszcze wyzwań i problemów.  więcej
    20-10-2023, 14:56, kg, Technologie
  • Google chce o nas wiedzieć więcej. Reklamodawcy wyjdą z internetu?


    ChameleonsEye / Shutterstock.com
    Nowa funkcja w przeglądarce Chrome pozwoli gigantowi technologicznemu na wyświetlanie reklam na podstawie historii przeglądania. Niby nic nowego, ale tym razem nie odda naszych danych innym podmiotom, bo odchodzi od plików cookies. Google oskarżany jest o podstępne włączanie funkcji, a przez niektórych nawet o szpiegowskie zapędy. Jednak ostatecznie sami internauci decydują się na oddanie swoich danych. Za odpowiednią cenę. Praktyki monopolistyczne Google mogą jednak sprawić, że sami reklamodawcy postawią też na inne formaty w tym billboardy czy inne formaty reklamy zewnętrznej.  więcej
    11-09-2023, 19:20, pressroom , Technologie
  • Reklama zewnętrzna - najlepszy sposób na zdobycie klientów

    Jak zdobyć nowych klientów? To pytanie, które pojawia się nie tylko w głowach osób, które dopiero rozpoczynają własną działalność, ale też tych, którzy mają już doświadczenie na rynku towarów i usług, ale np. zmieniają branżę. W dzisiejszych czasach reklamować można się już nie tylko poprzez ulotki, foldery czy banery, ale także w internecie. Wciąż jednak jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do Klienta pozostaje reklama zewnętrzna.  więcej
    11-07-2023, 11:43, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Reklama firmy. Jak dotrzeć do klientów?

    Zakładając własną działalność, należałoby dotrzeć do potencjalnych klientów. Na początku trzeba ich przekonać do zakupu naszych produktów bądź skorzystania z usługi. Wiele początkujących przedsiębiorców nie ma dużego zaplecza finansowego. W tym artykule dowiesz się co zrobić i w jaki sposób, żeby Twoja firma została dobrze rozreklamowana.  więcej
    04-08-2022, 08:30, Artykuł poradnikowy, Publikacja_partnera
  • Reklama zewnętrzna - kto powinien się na nią zdecydować?

    Dobre kampanie reklamowe to obecnie podstawa pomyślnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Jedną z form marketingu jest reklama outdoorowa — zewnętrzna, która nieprzerwanie cieszy się dużym powodzeniem. Jakie są rodzaje tego typu reklamy, jakie są jej zalety i wady i w jakich branżach sprawdzi się najlepiej?  więcej
    04-11-2021, 09:37, Artykuł poradnikowy, Porady

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)