Paragony zabierają ze sobą głównie klienci dyskontów i hipermarketów. Zdecydowanie mniej zbieraczy dowodów dokonania zakupów można znaleźć wśród klientów supermarketów. Czym konsumenci motywują swoje decyzje? więcej
Aż 90% kasjerów oczekuje od pracodawcy podniesienia wynagrodzenia. Prawie połowa z nich mówi o wzroście w wysokości 10%, a niecałe 40% wskazuje na 15% podwyżkę. Tylko 2% badanych zdecydowanie nie myśli o wyższych zarobkach. To tylko niektóre dane pobrane z niedawno przeprowadzonego badania. Jak je interpretują eksperci? więcej
Nabywców internetowych z roku na rok przybywa coraz więcej. Nic więc dziwnego, że działania marketingowe w sieci są opłacalnym biznesem i warto w nie inwestować, także na zasadach międzynarodowej kooperacji. Potwierdzeniem tego jest współpraca z razom communicatios-Qpony. więcej
Mogą zwiększać ilość jednorazowych zakupów i wpływać na wybór sklepu. Zapewniają oszczędność czasu poprzez częste aktualizacje ofert i zdigitalizowane listy produktów. Specjaliści prognozują, że w niedalekiej przyszłości aplikacje będą stanowić dla nabywcy swoiste call to action, zachęcając do nieplanowanych zakupów. więcej
Osoby między 18. a 30. rokiem życia, które regularnie robią zakupy i czytają gazetki promocyjne, pozyskują tego typu materiały już inaczej niż starsze pokolenia. Powodem jest dostępność technologii, ekologia czy wygoda? więcej