Nabywców internetowych z roku na rok przybywa coraz więcej. Nic więc dziwnego, że działania marketingowe w sieci są opłacalnym biznesem i warto w nie inwestować, także na zasadach międzynarodowej kooperacji. Potwierdzeniem tego jest współpraca z razom communicatios-Qpony.
Pierwszy z partnerów to ukraińska grupa medialna, stanowiąca efekt połączenia wspólnych sił ukraińskich i brytyjskich. Razom communications, którego główna siedziba mieści się w Kijowie, funkcjonuje na rynku e-marketingu, ciągle rozszerzając swój zasięg działania na terenie Europy. Jednym z kierunków owocnej współpracy okazała się także Polska. Tutaj ukraińska spółka zdecydowała się na kooperację z firmą, która pozwala korzystać z kodów rabatowych, promocji i gazetek promocyjnych – Qpony/Blix.
Ukraińsko-polskie e-partnerstwo
Wywodzący się z Poznania start-up, wymyślony przez trzech studentów, okazał się strzałem w dziesiątkę nie tylko na krajowym rynku marketingu internetowego. Nie dość, że w Polsce jest on liderem aplikacji mobilnych, z których korzysta w ciągu miesiąca łącznie blisko 2,5 miliona osób, to jeszcze z sukcesem podbija m.in. wschodni rynek. Współpraca z razom communications okazała się nowym doświadczeniem dla obu stron. Ukraińsko-brytyjska grupa komunikacyjna jako jedna z pierwszych na Ukrainie zdecydowała się zareklamować w aplikacji Qpony wraz z grupami Initiative, Unilever Ukraine i British American Tobacco (BAT). Wszystkie te podmioty skorzystały z możliwości pojawienia się w aplikacji „Rabaty i promocje”. – W ramach kampanii Unilever „Domestos Chat-bot” używaliśmy dwóch najpopularniejszych formatów – AdInsert i Native – twierdzi Alina Rul, Chief Digital Buying Officer razom communications. – Najlepszy wynik uzyskał format Native, dzięki któremu udało się nam zwiększyć liczbę planowanych konwersji o 70%. Sukcesem zakończyła się także kampania BAT brandu GLO. Otrzymaliśmy o 61% więcej konwersji w porównaniu z założonym wcześniej planem, realizując cel sprzedaży podczas umieszczania kampanii Black Friday – wylicza.
Obopólne korzyści
Grupa Qpony, poprzez aktywne inwestowanie na ukraińskim rynku medialnym, stała się liderem wśród mobilnych agregatorów dyskontowych „Rabaty i akcje supermarketów”. Jednak różni się ona od Google i Facebooka proponowanym trybem zakupu. Polega on na tym, że użytkownik wchodzi w interakcję z aplikacją i staje się lojalny wobec reklamy podczas oglądania akcji i sklepów dyskontowych. Współpraca z Razom communications jest pozytywnie komentowana. – Nasz wybór na korzyść grupy jest logiczny i przewidywalny – mówi prezes grupy mobilnej Qpony Tomasz Jabłoński. – Po pierwsze, firma Razom aktywnie rozwija się technologicznie, wykorzystując innowacje w kampaniach reklamowych dla swoich klientów. Po drugie, na polskim rynku aktywnie współpracujemy z agencjami Havas Media, Universal McCann i Initiative. Ponieważ na Ukrainie są one częścią razom communications, zdecydowaliśmy, że będziemy współpracować ze wszystkimi firmami tej grupy.
To dopiero początek
Alina Rul uważa, że aktywność razom communications i jej partnerów, m.in. w aplikacji „Rabaty i promocje” należącej go grupy Qpony/Blix, to jeszcze nie koniec ukraińsko-polskiego współdziałania. – Z Qpony łączy nas nie tylko współpraca na rynkach europejskich, ale także zainteresowanie nowymi rozwiązaniami marketingowymi, które pomagają naszym klientom jak najbardziej efektywnie prowadzić biznes – zdradza.
Intensywnie zmieniający się i rozwijający rynek e-marketingu niesie za sobą różne ciekawe wyzwania dla działających na nim podmiotów. Dlatego warto śledzić m.in. działania duetu Razom communications-Qpony i szukać inspiracji dla siebie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|