Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

outdoor

  • Google chce o nas wiedzieć więcej. Reklamodawcy wyjdą z internetu?


    ChameleonsEye / Shutterstock.com
    Nowa funkcja w przeglądarce Chrome pozwoli gigantowi technologicznemu na wyświetlanie reklam na podstawie historii przeglądania. Niby nic nowego, ale tym razem nie odda naszych danych innym podmiotom, bo odchodzi od plików cookies. Google oskarżany jest o podstępne włączanie funkcji, a przez niektórych nawet o szpiegowskie zapędy. Jednak ostatecznie sami internauci decydują się na oddanie swoich danych. Za odpowiednią cenę. Praktyki monopolistyczne Google mogą jednak sprawić, że sami reklamodawcy postawią też na inne formaty w tym billboardy czy inne formaty reklamy zewnętrznej.  więcej
    11-09-2023, 19:20, pressroom , Technologie
  • The North Face - kultowa amerykańska marka outdoorowa

    Jeśli interesujecie się outdoorem i z chęcią spędzacie czas na łonie natury to charakterystyczne logo marki The North Face inspirowane szczytem Half Dome w parku narodowym Yosemite z pewnością nie jest wam obce. Amerykańska firma, której początki sięgają 1966 roku to jeden z największych i najbardziej innowacyjnych producentów odzieży i obuwia outdoorowego na świecie. Jej produkty pozwoliły na eksplorację najbardziej niedostępnych i niebezpiecznych miejsc na naszej planecie. Nie bez powodu mottem marki od lat jest hasło: Never Stop Exploring!  więcej
    10-11-2022, 12:40, Artykuł partnera, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)