Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

model watykański

  • Pracując 12 godzin dziennie, niczego nie osiągniesz! Najczęstsze błędy menedżerów


    Sara Robinson
    Normalna ilość godzin pracy menedżera w ciągu dnia mieści się zazwyczaj w przedziale od 10 do nawet 14 godzin. W okresie urlopowym niewiele się zmienia. Jeśli już wybierze się na dwutygodniowy wypoczynek, bardzo często zamiast plaży oznacza to po prostu dwa tygodnie pracy zdalnej. Taki tryb pracy może jednak mieć o wiele bardziej katastrofalne skutki niż chroniczne przemęczenie. Może bowiem doprowadzić do blokady i tzw. zawodowego wypalenia zanim jeszcze osiągnie się swój życiowy cel. Na dłuższą metę nie opłaca się to nikomu – ani Tobie, ani Twojej firmie, ale czy można w ogóle uniknąć tego zjawiska? Poznaj najczęściej popełniane błędy menedżerów w zarządzaniu sobą w czasie.  więcej
    11-11-2010, 19:18, Monika Dębska, MindFizzer,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)