Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marketing cyfrowy

  • Podstawy Digital Marketingu - czym jest SaaS i ROI


    Pexels
    Przeglądając strony internetowe i różne sklepy, często możemy dowiedzieć się o różnych nowoczesnych formach wsparcia każdego przedsiębiorstwa, w tym również o systemach, które pozwalają na szybkie stworzenie sklepu internetowego i dotarcie do milionów użytkowników z całego świata. Postanowiliśmy więc stworzyć krótki artykuł, w którym opowiemy o tym czym jest konkretnie oprogramowanie SaaS, a przy okazji dodać szczyptę informacji o ROI - więcej dowiesz się w dalszej części tekstu. Miłej lektury  więcej
    27-05-2024, 11:11, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Jak wykorzystać AI w działaniach marketingowych w 2024 roku


    Canva Pro
    Opracowany przez Grupę Roboczą AI IAB Polska najnowszy „Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024” ma pomóc zgłębić temat wykorzystania AI w działaniach marketingowych tym agencjom i marketerom, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie sztucznej inteligencji, a także tym, którzy zdążyli się z nią już trochę zaprzyjaźnić.  więcej
    08-05-2024, 16:59, pressroom , Technologie
  • Wspólna strategia dla Facebooka i TikToka? To bardziej skomplikowane, niż mogłoby się wydawać


    Freepik
    Statystyki są bezlitosne: według HubSpot ponad 90% marketerów uważa, że wideo jest najskuteczniejszą formą treści w mediach społecznościowych. Nie dziwi zatem, że TikTok – platforma zdominowana przez krótkie, wertykalne filmy wideo – zyskuje na popularności wśród firm. Jednocześnie Facebook wciąż pozostaje niekwestionowanym liderem w świecie social mediów. Czy zatem publikowanie tych samych treści na obu platformach to dobry pomysł? Analiza zalet i wad takiej strategii pokaże, że odpowiedź nie jest jednoznaczna.  więcej
    28-04-2024, 14:32, Artykuł poradnikowy,
  • 2024 będzie rokiem asystentów AI. Sztuczna inteligencja wkroczy na wiele stanowisk pracy


    Freepik
    Już 68% pracowników twierdzi, że generatywna sztuczna inteligencja pomoże im lepiej obsługiwać klientów wynika z badań Salesforce. Pracownicy szacują, że pozwoli im to zaoszczędzić średnio pięć godzin tygodniowo.  więcej
    25-01-2024, 07:30, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • SEO PR - czym się zajmuje, komu jest potrzebne, jakie są główne działania seo

    SEO PR to stosunkowo nowa dziedzina, która pojawiła się w ostatnich latach. Główną funkcją SEO PR jest pomoc w tworzeniu świadomości na temat Twojego produktu lub usługi poprzez zarządzanie kampaniami reklamowymi i marketingowymi.  więcej
    26-07-2022, 11:09, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Przekaż przyjaciołom z Ukrainy: Bezpłatny webinar o pracy w polskiej branży digital marketingu

    Z myślą o osobach z Ukrainy i ogromnym zapotrzebowaniem IAB Polska organizuje dla nich bezpłatny webinar, podczas którego dowiedzą się, jak można wziąć udział w bezpłatnym szkoleniu i jakie są możliwości zdobycia pracy na polskim rynku e-marketingu. Webinar prowadzony będzie w języku angielskim.  więcej
    12-03-2022, 14:40, pressroom , Pieniądze
  • Digital signage - co to jest i jak wpływa na nasze wybory zakupowe


    Unilumin
    Już 70% konsumentów zwraca uwagę na reklamy emitowane na nośnikach cyfrowych, a 20% dokonuje pod ich wpływem spontanicznego zakupu. Jeżeli prognozy ekspertów sprawdzą się, 2019 rok upłynie branży handlowej stanie pod znakiem multimedialnych form prezentowania treści reklamowych i informacyjnych.  więcej
    14-11-2018, 15:15, _, Technologie
  • Adobe zwolni 750 osób w Europie i Ameryce Północnej

    Korporacja zapowiedziała "restrukturyzację" i lepsze rozmieszczenie swoich zasobów związanych z mediami cyfrowymi i marketingiem.  więcej
    09-11-2011, 15:32, Adrian Nowak, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)