Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Marketing Automation GetResponse

  • Jak przygotować prosty cykl marketing automation na początek subskrypcji

    Pierwsze wiadomości, które wysyłasz do subskrybenta są kluczowe – kształtują jego doświadczenie z Twoją marką i tworzą standard dalszej komunikacji. Jeżeli ludzie chętnie zapisują się na newsletter Twojej marki, to dobry znak. Wykorzystaj ich zainteresowanie i przygotuj cykl wiadomości, który sprawi, że Twoja marka stanie się jedną z ich ulubionych i będą o niej pamiętać, gdy nadejdzie czas zakupów. W dzisiejszym artykule przedstawię, jak za pomocą marketing automation zaplanować cykl wiadomości powitalnych dla nowych subskrybentów. Dzięki starannie zaplanowanej komunikacji, będziesz mógł poznać swoich odbiorców i budować z nimi wartościowe relacje.  więcej
    05-12-2016, 10:58, Ireneusz Klimczak,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)